فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه شهرستان زاهدان:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه شهرستان زاهدان گفت: شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل شعارهای وحدت آفرینی است که یک صدا در یوم الله 13 آبان در استان طنین انداز شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۵۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱

منیره حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه شهرستان زاهدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان اظهار داشت: ۱۳ آبان بهترین فرصت برای شناخت استکبار جهانی و مقابله با آن است.

وی افزود: نه تنها حضور دانش آموزان بلکه حضور همه اقشار در این روز یکی از کار‌های اساسی مسلمانان است، حضور اقشار مختلف در این روز نماد شکوه ایثار مقاومت همدلی می باشد که اثبات کننده وحدت مثال زدنی ملت ایران در جای‌جای انقلاب اسلامی است.

حیدری با تاکید بر این مطلب که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شعار‌های وحدت آفرینی است که یک صدا طنین انداز خواهد شد، بیان کرد: این روز بهترین فرصت برای تبیین ماهیت استکبار مقابله با تفکرات غربی می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه شهرستان زاهدان، تصریح کرد: امروز سرسپردگان غربی در صدد هستند که با ترویج افکار شوم و پلید خود فرهنگ غری را به جوانان ما القا کنند تا فرهنگ ایثار و شهادت را کم رنگ جلوه داده و روحیه‌ی نا امیدی و ناکار امدی را به جامعه تزریق کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات