خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی

دانش آموزان نخبه بسيجي خوی با فرماندار این شهرستان دیدار کردند

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، نخبگان دانش آموز بسيجی در خوی با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۵۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، محمد عابدی در این دیدار ضمن تبریک و تهنیت هفته بسيج دانش آموزی  خطاب به دانش آموزان نخبه خوی، با این عنوان که شما آینده‌سازان این مملکت هستید، اظهار کرد: بصیرت و بیداری نخبگان و عشق به ولایت و میهن مهم‌ترین پدافند در برابر دشمنان است.

این مسئول افزود: شور و نشاطی که امروز در میان شما دانش آموزان وجود دارد، قوت قلبی برای ما مسئولین است و ما به خود می‌بالیم که چنین دانش آموزانی برای آینده کشور تلاش می‌کنند و روزی قرار است مسئولیت‌های خطیری را در کشور عهده‌دار شوند.

وی اظهار داشت: پیشرفت کشور مرهون توجه به آموزش و پرورش است، لذا تمام مسئولین کشوری همت و تلاش خود را صرف رفع موانع و مشکلات آموزشی کرده و خواهند کرد.

فرماندار خوی با بیان اینکه دانش آموزان باید شهدای دانش آموز را برای خودشان الگو قرار دهند، اضافه کرد: در این صورت نسل جدید خواهند توانست در راستای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب گام‌های بلندی بردارند و راه شهدای گلگون کفن را ادامه دهند.

گفتنی است که در این دیدار تعدادی از دانش آموزان نخبه بسیجی و منتخبین مسابقات لیگ علمی پایا خوی با حضور فرماندار، معاون هماهنگ‌كننده سپاه خوی و مسئولین آموزش و پرورش تجلیل شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات