امام جمعه شهرستان سراوان گفت: انقلاب اسلامی ایران برای احقاق حق علیه باطل و مقابله با جنایتکاران عالم با پرچمداری امام و ندای قرآنی قرآن کریم به وجود آمد.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۵۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سراوان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری، امام جمعه سراوان در جمع مردم این شهرستان در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز تجلی استکبار ستیزی است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر و مکتب امام خمینی (ره) یکی از تجلی گاه‌ها و خواستگاه‌های اساسی مقابله با استکبار و دین گریزی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برای احقاق حق علیه باطل و مقابله با جنایتکاران عالم با پرچمداری امام و ندای قرآنی قرآن کریم به وجود آمد.
 
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه اگر ۱۳ آبان را مورد کنکاش قرار دهیم، با حوادث و مباحث گوناگونی برخورد خواهیم کرد، ادامه داد: در این روز بر حق بودن نهضت و مکتب امام (ره) و جنایت کار بودن آمریکا روشن خواهد شد و با عبرت گیری از این روز می‌توان آینده را ترسیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با توجه به اینکه در ۱۳ آبان ۵۷ جنایت کاران و صفاکان رژیم شاهنشاهی ۵۶ دانش آموز مظلوم را به شهادت رساندند، خاطر نشان کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان بصیر و آگاه پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را نیز تسخیر کردند که می‌توان این روز را نماد هویت، اسلامی گری و مقاومت مقابل کفر و استکبار نامید.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان را باید الگوی مقابله با کفر قرار دهیم، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران هرگز مقابل ظلم ظالمان، کفر کافران و زیاده خواهی مستکبران کوتاه نخواهد آمد و میسر حق و حقانیت را با تمام قدرت مقابله قلدران ادامه خواهد داد.

امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: آمریکا که نماد استکبار، ظلم و استبداد است در هر کجا که لانه‌ای با هر عناوینی دارد به دنبال پیاده سازی استعمارگری و استبدادگری است و سفارت آمریکا در ایران نیز دنبال چنین اهدافی بود که با تسخیر این لانه جاسوسی هیبت و هیمنه آمریکا شکست و ازبین رفت.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ۵۷ جلد کتاب که برای از بین بردن و به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی ترسیم و برنامه ریزی شده بود، یافت شد که با بصیرت و آگاهی و حرکت معقولانه دانشجویان پیرو خط امام این دسیسه نیز خنثی شد.

وی در پایان گفت: ۱۳ آیاد یادآور قدرت معنوی و لایزال الهی، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام (ره)، جنایت‌های آمریکا و استکبار جهانی و نشانگر ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید در مسیر این مناسبت‌ها با بصیرت و با شور و شعف مضاعف حضور پیدا کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات