خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به وقوع سه حادثه مهم در 13 آبان ماه گفت: اولین حادثه زمینه‌ساز انقلاب اسلامی شد و دومین پیروزی انقلاب را تسریع کرد و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان سومین حادثه زمینه تثبیت انقلاب را به وجود آورد.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۳۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا زمینه‌ساز تثبیت انقلاب بودسرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن گرامیداشت روز 13 آبان روز استکبارستیزی اظهار داشت: 13 آبان یادآور سه حادثه بزرگ است از قبیل حادثه تبعید امام بزرگوار به ترکیه به واسطه مقابله با کاپیتولاسیون شاه، حادثه دوم کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران توسط رژیم شاه و سومین حادثه مهمی که در این روز به وقوع پیوست تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که برجسته‌تر از دیگر موارد است.

وی افزود: اولین حادثه زمینه‌ساز انقلاب اسلامی شد و دومین پیروزی انقلاب را تسریع کرد و سومین نیز زمینه تثبیت انقلاب را به وجود آورد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن ابراز داشت: در این بین تسخیر لانه جاسوسی با توجه به تحولات بعدی که در پی داشت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: این حادثه آن چنان بزرگ بود که امام(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند و رهبر معظم انقلاب نیز یک نام دیگری بر این روز گذاشته و آن روز «جوان» و «جوان شجاع و انقلابی و مومن و مبتکر» است چراکه در این روز جوانان شجاع نظام جمهوری اسلامی ایران سفارت شیطان بزرگ، آمریکا را تسخیر خود در آوردند.

مهدوی یادآور شد: در این مرکز علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و حتی برخی کشورهای منطقه توطئه‌های بزرگی انجام می‌شد و جوانان عزیز ما با این اقدام در واقع هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکستند.

وی تصریح کرد: زمانی که اسناد به دست جوانان ما افتاد توانستند با تلاش فراوان آنها را در ۷۰ جلد به چاپ برسانند که این کتاب‌ها باید در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود تا جوانان نسل جدید بدانند که آمریکایی‌ها چه خباثت‌هایی علیه ایران انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات