خبرهای داغ:
حاشیه ای بر راهپیمایی 13 آبان قزوین:

همه آمده بودند تا یکصدا شوند

دانش آموز حاضر در راهپیمایی نیز گفت: آنچه مهم است این است که تحریم ها و تهدیدهای آمریکایی نتوانسته مانع پیشرفت ما فرزندان ایران شود بلکه موجب شده تا ما با انگیزه بیشتری در صحنه های جهانی حاضر شویم و پیشرفت های علمی و ورزشی دانش آموزان یرانی در جایگاه های نخست دنیا، بیانگر این موضوع است.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۱۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، راهپیمایی سیزده آبان ماه امسال در حالی برگزار شد که قشر بزرگی از دانش آموزان قزوینی همپای مسوولان و مردم ولایتمدار قزوین در این مراسم حضور داشتند و این در حالی است که یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با توجه به شدت تحریم های آمریکا علیه ایران، با فریاد رساتر شعار مرگ بر آمریکا در قزوین حماسی تر از گذشته برگزار شد.

در مسیر منتهی محل برگزاری سخنرانی 13 آبان، پلاکاردها و پارچه‌نوشته‌های زیادی نصب شده بود که اغلب حاوی تصاویر،کاریکاتور و شعارهایی به ویژه شعار مرگ بر آمریکا بود.

رضا احمدی دانشجوی حاضر در راهپیمایی امروز، روز 13 آبان را روز ایستادگی ملت دانسته و گفت: اعتماد به نفس ملت های مظلوم جهان از زمانی شروع شد که با اتحاد مردم و رهنمودهای امام راحل در سال 57 حکومت شاه سرنگون و از طریق تسخیر لانه جاسوسی راه نفوذ آمریکایی ها مسدود شد.

وی ادامه داد: ما با همبستگی ملی در هر پوشش و با هر گویشی انقلاب خود را در برابر فتنه های دشمنان بیمه کرده و همچون قهرمانان ملی، ذلت سازش با دشمن را نمی پذیریم.

پریسا یاری، دانش‌آموز حاضر در راهپیمایی امروز، نیز بیان کرد: ما فرزندان ایران، شاهد جنایت های شیطان بزرگ، آمریکا، در سراسر جهان به ویژه در کشورهای مسلمان هستیم و با درایت و پیروی از خط رهبری، از مبارزه با استکبار دست نمی کشیم.

همه آمده بودند تا یکصدا شوند

وی گفت: اگر دولت آمریکا، کشور و مردم ایران را تحریم می کند برای ما مهم نیست زیرا ما پشتیبان رهبر عزیزمان هستیم و هرگز سازش با آمریکا را نمی پذیریم.

در راهپیمایی امروز غرفه‌های تشکل‌های دانش‌آموزی مانند سازمان بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی برپا بود و به فعالیت فرهنگی می‌پرداخت.

لیلا برزگر دانش آموز حاضر در این راهپیمایی نیز گفت: آنچه مهم است این است که تحریم ها و تهدیدهای آمریکایی نتوانسته مانع پیشرفت ما فرزندان ایران شود بلکه موجب شده تا ما با انگیزه بیشتری در صحنه های جهانی حاضر شویم و پیشرفت های علمی و ورزشی دانش آموزان یرانی در جایگاه های نخست دنیا، بیانگر این موضوع است.

امام جمعه محبوب شهرمان هم آمده بود...
آیت اله عابدینی در مسیر راهپیمایی و همپای جوانان پرشور و مردم انقلابی قزوین در این مراسم حضور داشت. وی ژز سیزده آبان را روز استکبارستیزی و اظهار انزجار ملت ایران از دولت آمریکا بیان کرد.

همه آمده بودند تا یکصدا شوند

آیت اله عابدینی گفت: وحدت مردم در مقابله با منفعت طلبان، مثال زدنی است و ای روز وحدت ملی در اظهار انزجار نسبت به کسانی اس که در حق مردم ظلم کرده اند

امام جمعه قزوین افزود: در سیزده آبان هم نسل دانش آموز، دانشجو و نسل عظیم گذشته، نسل دوران تبعید امام و نسل دوران قیام مردمی با هم یکی شدند تا پایداری و مقاومتشان را به جهانیان نشان دهند.

سردار هم آمده بود تا...
سردار هم آمده بود تا همپای برو بچه های انقلابی در مراسم استکبارستیزی سیزده آبان باشد. سردار مردم روزهای جنگ است و مانند بسیاری از دلسوزان انقلاب، حضور در مراسمات یوم الله را وظیفه ای مهم می داند.

سردار در این مراسم عنوان کرد: حضور در مراسم یوم الله سیزده آبان وظیفه هر مرد و زن و جوان انقلابی است که دلسوز نظام و انقلاب است.

وی گفت: سیزده آبان یوم الله است و به واسطه خون هایی که پیش از آن در این روز برای پایداری انقلاب ریخته شد و نیز به دلیل قطع دست دشمن در داخل ایران که توسط دانش آموزان و دانشجویان  پرشور و انقلابی ایران اسلامی انجام شد، همه ما موظفیم تا امروز نیز با همان روحیه انقلابی و جهادی مطیع امر رهبر و پاسدار خاک میهن باشیم.

 

امروز همه آمده بودند...

مردم موحد و غیور قزوین در این برهه خاص با حفظ هشیاری و ارتقاء بصیرت در مواجهه با توطئه‌های جدید شیطان بزرگ، فرصت گرانسنگ و تاریخی یوم الله 13 آبان را به عرصه حماسی برای تجدید پیمان با آرمان های استکبار ستیزانه امام امت، شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبدل ساختند و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شان را با صدایی رسا به کاخ سیاه استکبارگران رسانند تا آنان بیش از گذشته بدانند که جامعه اسلامی ایران بر عهدشان با خون‌های مطهر شهداء باقی خواهند ماند و بر عمق کینه و نفرت‌شان از آمریکا و عوامل خائن داخلی و خارجی‌اش، هر لحظه می‌افزایند. ماکت ترامپ و تابوت دولت آمریکا هم در مراسم بر دست دانش آموزان حمل می شد.

حضور مسئولان و شخصیت‌های سیاسی در راهپیمایی 13 آبان
جمعی از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی، لشگری و دستگاه های اجرایی در مراسم راهپیمایی 13 آبان حضور داشتند. هدایت جمالی پور استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاونت سیاسی، بانوان مدیر در استانداری قزوین، فرماندار قزوین، اعضای شورای شهر قزوین، مسوولان اداره کل و نواحی آموزش و پرورش استان، مسوولان اقشار سپاه، نیروی انتظامی، دادستان قزوین، مدیرکل ورزش و جوانان استان، شورای تبلیغات استان، حوزه علمیه، روسای دانشگاه های استان و بسیاری از مسوولان انقلابی استان، از جمله شرکت کنندگان در این راهپیمایی بودند.

 

حضور اصحاب رسانه در انعکاس اخبار روز سیزده آبان

اصحاب رسانه و عکاسان رسانه ای استان، مانند همیشه اخبار امروز را پوشش دادند و اگر تلاش این بچه های انقلابی نباشد، چه بسا که این مراسمات آنگونه که باید منعکس نخواهد شد.

همه آمده بودند تا یکصدا شوند

پرچم آمریکا به آتش کشیده شد

راهپیمایی کنندگان در مراسم راهپیمایی 13 آبان پرچم آمریکا را به آتش کشیدند و در پایان مراسم راهپیمایی سراسری 13 آبان، قطعنامه پایانی این مراسم نیز قرائت شد.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها