همزمان با سالروز گرامیداشت فرهنگ عمومی، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۹۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان همزمان با ۱۴ آبان ماه سالروز گرامیداشت فرهنگ عمومی بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است:
فرهنگ عمومی مهم‌ترین شاخصه برای معرفی مردم یک منطقه و جامعه است که تمامی ویژگی‌های فردی و اجتماعی، عادات و رفتار‌های افراد یک جامعه را شامل می‌شود.
شورای فرهنگ عمومی در هر شهرستان با سیاست بهبود و ارتقاء فرهنگ و حذف عادات نادرست به همراه جایگزینی رفتار‌های پسندیده با حضور برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و تعدادی از موثران شهرستان جلسات مستمری را برگزار می‌کند.
اکنون که به حول قوه الهی انقلاب اسلامی ایران با اقتدار و شکوه وصف ناشدنی از مرز ۴۰ سالگی گذشت؛ به پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تحقق گام دوم انقلاب و به ویژه به کارگیری قشر جوان، شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود نیز سیاست‌های خود را بر این مبنا پایه گذاری کرده است.
امید است با تلاش و پیگیری مسئولانه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و حمایت مردم فرهنگ دوست و جوانان فعال و پرشور شهرستان گامی بزرگ در جهت توسعه فرهنگ عمومی به خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.
یادآور می‌شود ۱۴ آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها