خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی بسیج دانشجویی با ریاست دانشگاه پیام نور استان فارس با حضور جمعی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۹۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز به مناسبت هفته استکبارستیزی با ریاست دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار علیرضا نیک جو مسئول حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز و دبیر مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان فارس ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته استکبارستیزی نسبت به تشریح اهداف و برنامه های سازمان بسیج دانشجویی و برنامه های آتی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت:بسیج دانشجویی به عنوان یکی از ارکان تأثیر گذار در بین تشکل‌های دانشگاهی و به عنوان بازوی فرهنگی مجموعه دانشگاه ایفای نقش می نماید که این اقدام مستلزم یکسری هماهنگی فی مابین مجموعه بسیج دانشجویی و  ریاست دانشگاه پیام نور در استان فارس می باشد.

نیک جو در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از 30 دانشگاه پیام نور سطح استان در بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد که هم اکنون  بیش از 2 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شیراز عضو بسیج دانشجویی می باشند گفت به لطف خدا و با حمایت های مجموعه دانشگاه توان جذب و برنامه ریزی برای عضویت اکثریت دانشجویان در این نهاد مقدس را داریم.

وی در ادامه با اشاره به فرصت اردو های راهیان نور در جهت تعمیق مبانی فکری و ارزشی دفاع مقدس و با توجه اینکه این حرکت فرهنگی عظیم انقلاب اسلامی می باشد و با عنایت به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط این مجموعه خواستار همکاری و تسهیل امورات این سفر انسان‌ساز توسط ریاست دانشگاه پیام نور استان شد.

دبیر مجامع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان فارس: مجموعه دانشگاه پیام نور در سطح استان فارس بیش از ۱۰۰ شهید دانشجو،خانواده اساتید،کارمندان و دانشجویان شاهد می باشد که این نشان از ترویج فرهنگ شهادت در مجموعه دانشگاه های پیام نور استان می باشد.

نیک جو در ادامه گفت: همانند رسم همه ساله بنا داریم یادواره شهدای دانشگاه های پیام نور استان فارس را در آذر ماه سال جاری و با محوریت شهدای مدافع حرم و پیش یادواره گرامیداشت شهدای بسیجی استان فارس برگزار نماییم که در این مورد با توجه به جایگاه شهدا و اینکه همه ما نسبت به این موضوع مسئولیم و باید نسبت به عملکردمان نسبت به شهدا پاسخگو باشیم خواستار همکاری همه جانبه دانشگاه پیام نور خاصه ریاست دانشگاه پیام نور استان فارس شد.

در ادامه دکتر محمدحسن صیف، ریاست دانشگاه پیام نور فارس بیان کرد: بسیج دانشجویی همواره یار و یاور دانشگاه در همه برنامه ها بوده است. انتظار داریم علاوه بر فعالیت های گذشته، اعضای بسیج در حوزه های رفاهی دانشجویی، پدافند غیرعامل و همایش های علمی نیز فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاه محرومین  و اقشار متوسط و ضعیف جامعه است، افزود: اعتبارات دانشگاه محدود است و دراجرای برنامه های مختلف فرهنگی و... نیازمند همکاری سایر ارگان های مرتبط  هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در ادامه سخنان خود، احداث اِلمان یادبود شهدای گمنام با معماری فاخر و منحصربه فرد در تپه شهدای مرکز شیراز را یکی از برنامه های مهم و ضروری عنوان کرد و به بیان برخی اقدامات انجام شده دراین خصوص پرداخت و یادآور شد: دانشگاه پیام نور برای احداث مقبره این شهدای والامقام همه تلاش خود را به کار گرفته است که برای تسریع در امر احداث این مجموعه، خواستار همکاری مسئولین استانی و یاری خیرین عزیز هستیم.

دکتر صیف خاطرنشان کرد: شهدا با جان فشانی و ایثار، زمینه امنیت و استقلال جمهوری اسلامی را فراهم کرده اند. ما نیز امروز باید برای پاسداشت خون این شهیدان و ادامه راه آنان تلاش ویژه ای داشته باشیم.

در ادامه این جلسه اعضای شورای بسیج دانشجویی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها