کسب رتبه عالی در جذب دانشجوی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان

مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان از کسب رتبه چهارم در حوزه جذب دانشجو در میان نمایندگی‌های دانشگاه قرآن و حدیث در سطح کشوردر سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۸۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان در سال تحصیلی جدید در حوزه پذیرش و جذب دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد رشد ۴۰ تا ۶۰ درصدی داشته است.
وی از کسب رتبه چهارم نمایندگی دانشگاه در حوزه جذب دانشجو در میان نمایندگی‌های دانشگاه در ۳۱ استان کشور در سال‌جاری خبر داد.
مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان؛ به مزیت تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: امکان تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو، پایین‌ترین شهریه دانشگاهی، اختصاص وام برای همه دانشجویان، برگزاری کلاس‌های درس به صورت مجازی و الکترونیکی از جمله مهم‌ترین این مزایا است.
ابراهیمی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر در مرکزآموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث (تحصیل بصورت مجازی و ازطریق اینترنت) در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشددر رشته‌های قرآن و حدیث؛ روانشناسی؛ فقه و حقوق اسلامی دانشجو پذیرفته می‌شود و عزیزانی که قصد ثبت نام و تحصیل در این دانشگاه را دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانندبه دفتر مرکز موسسه به نشانی شاهرود خیابان ۲۲ بهمن کوچه ۱۲ مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار