خدمات رسانی درمانی به حدود 20 هزار زائر در قرارگاه اربعین حسینی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: حدود 20 هزار نفر از زائران در قرارگاه مردمی اربعین حسینی در مصلی قدس، از خدمات درمانی استفاده کردند.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۶۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرنگار جامعه پزشکی بسیج نیوز، دکتر محمدرضا قدیر با اشاره به فعالیت حدود یک ماهه پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان در قرارگاه مردمی اربعین گفت: این عزیزان با همکاری بسیج جامعه پزشکی در قرارگاه ساماندهی شده و خدمات رسانی کردند.

وی بیان داشت: در این قرارگاه موکب درمانی راه اندازی شد که یک ماه فعالیت کرده و به حدود 20 هزار نفر خدمات رسانی درمانی و دارویی کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی این مدت 45 نفر از زائران به مراکز درمانی قم منتقل و 11 نفر نیز در بخش های مختلف بستری شدند.

دکتر قدیر بیان داشت: 181 نفر پزشک، پرستار و کادر درمانی در موکب درمانی حضور داشته و 950 میلیون تومان خدمات درمانی و 455 میلیون تومان نیز خدمات دارویی ارائه شد که تمامی آنها توسط خیرین تامین شد.

وی با اشاره به خدمات بهداشتی در این قرارگاه گفت: کارشناسان مرکز بهداشت قم نیز از ابتدا در قرارگاه حضور داشته و با نمونه گیری ها، کنترل، آموزش های بهداشتی و... در راستای خدمات رسانی تلاش کردند.

ارسال نظرات