خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر:

آمریکا امروز می‌داند که توانمندی نظامی ایران قابل مذاکره نیست

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر انهدام مرکز داعش در سوریه توسط موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران و سقوط پهباد آمریکایی را درسی بزرگ برای دشمنان دانست و اظهار داشت: آمریکا امروز می‌داند که توانمندی نظامی ایران قابل مذاکره نیست.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۴۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

آمریکا امروز می‌داند که توانمندی نظامی ایران قابل مذاکره نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ علی حسنی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان ملایر اظهار داشت: آمریکا که ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارد، خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

وی با بیان اینکه لانه جاسوسی آمریکا مرکز طراحی و توطئه علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی بود، افزود: این لانه جاسوسی روز ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ توسط جوانان انقلابی و دانشجویان ایران تصرف شد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه با تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا در هم شکست، بیان کرد: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و خارج شدن ایران از یوغ استعمارگران با شکست بزرگی مواجه شد.

وی ادامه داد: آمریکا ادعای مالکیت جهان را دارد و در این تفکر است که تمامی کشورها وطن ما است و هر کسی با ما نیست، علیه ما است و با این تفکر خود را در امور دیگر کشورها دخالت می‌دهد.

حسنی سفارتخانه‌های آمریکا را مرکز جاسوسی در دیگر کشورها دانست و ادامه داد: آمریکا با خارج شدن ایران از زیر یوغ آنان و همچنین متحمل شدن شکست سنگینی در جنگ ویتنام، برای جبران این شکست‌ها، به دنبال پیاده کردن تئوری سیاست جدیدی در منطقه بودند.

وی الهام‌بخشی و استقلال سیاسی جمهوری اسلامی ایران را مشکل عمده آمریکا عنوان کرد و افزود: آنها باور نمی‌کردند که جمهوری اسلامی داوم بیاورد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با شعار «نه شرقی و نه غربی»، توکل بر خداوند و حمایت مردمی این استقلال واقعی را تحقق بخشیدند.

وی با بیان اینکه ملت ایران ۴۰ سال با توطئه‌های استکبار مبارزه کرد و پیروز شد، محل اتصال سه قاره بزرگ جهان، قلب خاورمیانه، حاکمیت تنگه هرمز، دارا بودن ذخایر غنی فسیلی و منابع معدنی و توانمندی در عرصه‌های مختلف را از جمله مزیت‌های ایران برشمرد که موجب شده آمریکا و قدرت‌های جهانی به فکر بازگشت به این کشور باشند.

حسنی ادامه داد: امروز دیگر تهدید کارساز نیست و قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است.

وی  با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به درختی تنومندی تبدیل شده و از تهدیدهای آمریکا هراسی ندارد، تاکید کرد: ملت ایران ترسی از جنگ ندارد، با قاطعیت می‌گوییم هیچ جنگی رخ نخواهد داد و امروز از نظر توان نظامی به بازدارندگی متقابل رسیده‌ایم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر انهدام مرکز داعش در سوریه توسط موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران و سقوط پهباد آمریکایی را درسی بزرگ برای دشمنان دانست و اظهار داشت: آمریکا امروز می‌داند که توانمندی نظامی ایران قابل مذاکره نیست.

وی همچنین جهان امروز را صحنه مقابله معنویت اسلامی با مادی‌گرایی غرب دانست و افزود: هم اکنون ۲ روش زندگی لیبرال دموکرات فاسد غرب به رهبری آمریکا و روش سبک زندگی اسلامی و گفتمان عدالت‌خواهی جمهوری اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب در مقابل یکدیگر قرار گرفته است.

حسنی بصیرت و مقاومت را ۲ اصل مهم برای پیروزی در این عرصه دانست و گفت: کسی می‌تواند پرچم اسلام را بالا نگه دارد که بصیرت و مقاومت داشته باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران دشمن شناس است و مقابل هیچ ابرقدرتی سر خم فرود نمی‌آورد، ادامه داد: امروز ما در معرض بمباران اطلاعاتی هستیم و به طور قطع با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب از این پیچ سخت نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات