خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی حتی کشور قدرتمندی مانند شوروی نیز جرأت نمی‌کرد آشکارا «مرگ بر آمریکا» بگوید یا پرچمش را به آتش بکشد، گفت: در 13 آبان ماه و با تسخیر لانه جاسوسی ابهت آمریکا فرو ریخت.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۳۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

13 آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی ابهت آمریکا را فرو ریختبه گزارش خبرگزاری بسیج  از همدان، علی آقامحمدی امروز در جمع راهپیمایان دارالمؤمنین همدان ضمن تبریک به مناسبت یوم الله 13ابان اظهار داشت: 13 آبان ماه در نزد مردم ایران یوم الله است چراکه ملت ایران توانست از همان ابتدا مسیر حرکت خود را ظهور امام عصر(عج) قرار دهد.

وی با اشاره به تصویب قانون کاپیتولاسیون توسط آمریکایی در ایران افزود: در زمان طاغوت آمریکایی‎ها به خیال خود توانستند با این کار سند بردگی ایرانیان  را به دست آورند به همین دلیل نیز امام (ره) در همان سال در سخنرانی مشهور خود اعلام کردند امروز ننگی بر ملت ایران وارد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امام(ره) در طول مبارزات خود آمریکا را هدف قرار داده و فرمودند اول شاه، بعد رژیم صهیونیستی و بعد آمریکا به سزای کار خود می‌رسند.

وی افزود: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد آمریکا شاه را پناه داد چراکه فکر می‌کرد مانند کودتای 28 مرداد می‌تواند او را باز گرداند، اما انقلاب تصمیم خود را گرفت و با تسخیر لانه جاسوسی، به فرموده امام (ره) انقلاب دوم را آغاز کرد.

آقامحمدی با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی حتی کشور قدرتمندی مانند شوروی نیز جرأت نمی‌کرد آشکارا «مرگ بر آمریکا» بگوید یا پرچمش را به آتش بکشد، گفت: در 13 آبان ماه و با تسخیر لانه جاسوسی ابهت آمریکا فرو ریخت.

وی با اشاره به ماجرای قیام دانش‌آموزان در 13 آبان ماه سال 57 که ادامه مسیر انقلابی دانش‌آموزان همدانی در 30 مهر ماه همان سال بود، بیان کرد: علاوه بر قیام انقلابی دانش‌آموزان در همدان، اولین اقدام همافران علیه رژیم شاه نیز توسط همافران پایگاه شهید نوژه همدان صورت گرفت که سبب دستگیری تمام آنان شد.

عضوتشخیص مصلحت نظام در همدان با اشاره به مواضع انقلابی شهید مدنی(ره) برای آزادی همافران همدانی گفت: حضور با شکوه مردم همدان و آماده کردن آنها برای تسخیر پایگاه شهید نوژه به فرمان شهید مدنی(ره)، سبب شد حکومت وقت همافران شهید نوژه را آزاد کند، اقدامی که چند روز بعد سبب سقوط گارد شاهنشاهی و پیروزی انقلاب شد.

وی در رابطه با تسخیر لانه جاسوسی عنوان کرد: در آن زمان نیز از جمله شهرهایی که گروگان‌های لانه جاسوسی در آن نگهداری می‌شد، همدان بود.

آقامحمدی گفت: سفارت آمریکا 444 روز در اشغال نیروهای جوان انقلابی بود، موضوعی که سبب شد ابهت آمریکا فرو بریزد به همین دلیل است می‌گویم داستان ما و آمریکا مانند داستان حضرت موسی(ع) با فرعون است چراکه فرعون امکانات زیادی داشت و بارها کسانی که طرف حضرت موسی(ع) بودند ترسیدند و گفتند مگر می‌شود لانه فساد را از بین برد اما حضرت مو سی(ع) نیروهای خود را روز به روز قوی‌تر می‌کرد.

وی با اشاره به افزایش قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران به ویژه در کشورهای همسایه افزود: هنگام اشغال عراق توسط آمریکا، آنها حکومت نظامی اعلام کردند اما حالا ببینید تنها در اربعین حسینی بیش از 22 میلیون نفر بزرگ‌ترین پیاده‌روی جهان را به تصویرکشیدند و عظمتی باشکوه ایجاد کردند، این راهپیمایی تنها با پای پیاده بود و این کار با اسلحه صورت نگرفت.

عضوتشخیص مصلحت نظام در همدان با بیان اینکه این اراده شما است که این امر را محقق می‌کند، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم یوم الله یعنی کاری که امروز کردید با هیچ عبادتی قابل مقایسه نیست؛ این حضور شما از هرعبادت بالاتر است، این ثواب هزاران حج را دارد.

وی ابراز کرد: هدف آمریکا از اعمال تحریم‌ها فروپاشی ما بود مانند امروز عراق که شیعیان را وارد میدان کرده‌اند تا خواسته‌های به حق آنها را به انحراف کشاند و حشد الشعبی را رو به روی آنها قرار دهد.

آقامحمدی با بیان اینکه در تحولات منطقه نه حزب الله لبنان و نه حشد الشعبی روبه‌روی مردم نایستادند، گفت: عمر نقشه آمریکایی‌ها با این کار به پایان رسید.

وی با اشاره به جریان مقاومت و افتخارآفرینی مدافعان حرم و شهید «حسین همدانی» اظهار داشت: بدانید که شما پیروز میدان هستید و روزی می‌رسد که با ظهور امام زمان (عج) در تمام دنیا، همه علیه استکبار جهانی قیام می‌کنند.

عضوتشخیص مصلحت نظام در همدان خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: در زمان ما شهر در سکوت فرو رفته بود و حتی نمی‌توانستیم حرفی بزنیم اما با راه‌اندازی جلسات دعا و قرآن و با استفاده از معلمان انقلابی توانستیم فضای خوبی را آماده کنیم.

وی گفت: ما باید در این شهر 10 هزار جلسه قرآن داشته باشیم همه ما باید نیت و همت کنیم و جلسات قرآن برگزارکنیم.

آقامحمدی ابراز داشت: شما دانش‌آموزان محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستید، مقام معظم رهبری این بیانیه را برای شما نوشته است چراکه امید ایشان به شما دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات