خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه قم به پیام‌های عظیم راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: این حضور در این برهه‌ای تاریخی پیام خوبی برای توطئه گران داخلی و خارجی است که بدانند آمریکا هیچ جایی در میان ملت ایران ندارد.
کد خبر: ۹۱۸۸۰۵۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸


به گزارش خبرگزاری بسی از قم، احمد بیطرفان در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در گفتگویی، اظهار داشت: حضور گسترده مردم انقلابی قم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان‌دهنده ضد استکبار بودن ملت ایران است.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره نشان داده پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و در یک روز غیر تعطیل به‌صورت خودجوش در این راهپیمایی حاضر شدند تا بار دیگر نشان بدهند در کنار ولایت‌فقیه برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده هستند.

بیطرفان ابراز داشت: حضور پرشور دانشجویان، طلاب و دانش آموزان را نقطه عطف راهپیمایی امروز است و نشان می‌دهد باگذشت ۴ دهه از انقلاب همچنان قشر تحصیل‌کرده و جوان کشور به آرمان‌های انقلاب وفادار مانده‌اند.

وی به پیام‌های این راهپیمایی عظیم اشاره کرد و گفت: این حضور در این برهه‌ای تاریخی پیام خوبی برای توطئه گران داخلی و خارجی است که بدانند آمریکا هیچ جایی در میان ملت ایران ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها