آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۰۲۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود یا حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و اقشار مختلف مردم و فرماندهان پایگاه ها و معاونت های سپاه و بسیجیان به میزبانی پایگاه خاتم الانبیا (ص) در مسجد مصلی برگزار شد.
در این مراسم از زحمات علیرضا ابوالقاسمی تقدیر و ایمان حسنی به عنوان فرمانده جدید حوزه ولایت معرفی شد.
سرهنگ محمد خوشقدم در این مراسم با اشاره به حماسه ۱۳ آبان، تاکید کرد: با حضور پرشور دانش آموزان و مردم متدین و خداجوی این شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان بتوانیم شاهد حماسه آفرینی دوباره در تاریخ ایران اسلامی باشیم.
وی افزود: ۱۳ آبان یادآور ۳ رخداد مهم تبعید امام خمینی به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز است که به عنوان روز استکبار ستیزی نامگذاری شده و این امر نشان می دهد که استکبار ستیزی ویژگی اصلی دانشجو و دانش آموز انقلابی ماست‌.
خوشقدم با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان به مثابه نابودی استکبار جهانی و اندیشه های حامی آنان در منطقه و جهان است، گفت: دانش آموزان و دانشجویان امروز در عرصه علم و جهاد و همچنین در حوزه هایی که نیاز به حضور در میدان است باید به گونه ای عمل کنند تا دشمن بداند آینده انقلاب اسلامی به دستان چه نسلی رقم می خورد.
وی افزود: ۱۳ آبان روزی است که دشمنان بار دیگر هیمنه خویش را لرزان می بینند و در این اندیشه خواهند بود که این حجم از حضور پرشور مردمی به خصوص نوجوانان برایشان چه معنایی دارد؟ آن هم در برهه ای که مدام می کوشند تا جوانان ایران را از انقلاب ناامید سازند اما روز به روز پیوند ایران اسلامی با نسل آتیه سازش مستحکم تر خواهد شد.
سرهنگ خوشقدم گفت: دانش آموز ما امروز می‌داند در کنار حب اهل بیت و اقامه عزا باید قلم در دست گرفت و ایستادگی کرد باید دست به زانو زد بلند شد و مقابل کفر و جور و توطئه هایشان ایستاد و آنان را خنثی کرد.
وی افزود: نکته دیگر اینکه دانشجو و دانش آموز ما امروز با توجه به توطئه های شوم استکبار جهانی با حمایت صهیونیستم و آل سعود خائن، بیش از پیش هوشیار و بصیر است و می‌داند که پشتیبانی از ولایت فقیه، ما را از گزند مخاطرات حفظ می کند.
در این مراسم علیرضا ابوالقاسمی گزارشی از فعالیت های خود در مدت تصدی فرمانده حوزه ارائه کرد و فرمانده جدید نیز بر تعامل و همکاری در مجموعه حوزه و بسیجیان در راستای پیشبرد اهداف بسیج تاکید کرد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج ولایت شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها