خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: افول آمریکا ثمره حماسه‌هایی همچون 13 آبان، مقاومت ملت بصیر و آزاده ایران در چهار دهه اخیر و دیگر ملتهای غیور محور مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۸۸۰۰۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان در جمع باشکوه راهپیمایی کنندگان ۱۳ آبان شهرستان دامغان با بیان اینکه شعار مرگ برآمریکا ملت بزرگ ایران به معنی مرگ بر همه جنایت‌ها و جنایتکاران است، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ما ثابت کردند تنها راه پیروزی ملت‌های مسلمان و آزاده در مقابل نظام سلطه مقاومت و ایستادگی است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان افول آمریکا را ثمره حماسه‌هایی همچون ۱۳ آبان و مقاومت ملت آزاده ایران و دیگر ملت‌های محور مقاومت برشمرد و افزود: بدهی‌های نجومی آمریکا نشان از افول اقتصادی و فرار از سوریه و شکست‌های متعدد در کشور‌های منطقه گواهی بر افول قدرت نظامی آمریکا است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان، مشارکت ۳۷ درصدی مردم ایالات متحده در انتخابات و برگزیدن فردی دچار اختلالات روانی به عنوان رییس جمهور که اکنون نمایندگان مجلس آمریکا به دنبال استیضاح او هستند را نشان از افول سیاسی شیطان بزرگ دانست و اضافه کرد: فجایع انسانی و اخلاقی متعددی که هر روز در صدر اخبار داخلی آمریکا قرار می‌گیرد نیز نشان از افول فرهنگی و اجتماعی آن‌ها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان با اشاره به اینکه مردم کشور‌های سوریه، یمن، عراق، لبنان، افغانستان و ... مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم استکبارجهانی و ایادی شیطان بزرگ را از ملت صبور ایران آموختند، تصریح کرد: امروز شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده است و این نشان از گسترش پیام حماسه ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی و فرهنگ مقاومت است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان ثمره دیگر ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبارجهانی را رو کردن دست خالی آمریکا برشمرد و گفت: مرگ برآمریکای واقعی برای مردم ما در صحنه بودن مانند همه صحنه‌های حساس تاریخ انقلاب و اطاعت و پشتیبانی از رهبری و برای مسؤولان کشورمان خدمت صادقانه به مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها