سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی و حجت الاسلام محمد رستمی طی پیام مشترکی 13آبان را نماد وحدت و همدلی ملت ایران عنوان کردند.
کد خبر: ۹۱۸۷۹۴۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج  از خوی، در این پیام  ضمن تبریک و تهنیت سالروز خلق حماسه عظیم استکبارستیزی و هوشیاری جمعی از فرزندان برومند ایران اسلامی در تسخیر لانه جاسوسی آمده است که:  13آبان روزی است که چهره زشت و پلید آمریکا و دست پرورده های آن آشکار شد.

سيزدهم آبان ماه، يادآور روزهاي شگفت و تحسين برانگيز ملت شريف ايران اسلامی در آفرينش رويدادهای بزرگ وسرنوشت ساز برای «نفی سلطه» است.

جمهوری اسلامی ایران حکومتی برآمده از متن مردم شریف و انقلابی است که تا به امروز از هیچ تلاشی در راستای مجد، عظمت و اقتدار آن فروگذار نکرده اند.

یوم‌الله سیزده آبان، روز تقابل حقیقت با خصلت‌های ناپسند قدرت طلبان، روز مبارزه با زشتی‌ها و پلشتی‌ها و روز صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان جهان است.

 امروز به بركت انقلاب اسلامي و رهنمودهاي پيربيدارگر زمان حضرت امام خمينی (ره) و زعامت مقام معظم رهبری حضرت آيه الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) روحيه ی استكبار ستيزی از مرزهای ايران فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

بی ترید مردم شریف و همیشه در صحنه خوی نیز همچون سال‌های گذشته، دوشادوش و پای به پای دیگر آحاد ملت انقلابی ایران اسلامی، با اراده ای پولادین و حضوری حماسی و‌ پرشور بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالت‌خواهی خود را در روز ۱۳ آبان، به گوش جهانیان خواهند رساند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات