مردم خلخال امروز در روز ملی استکبار ستیزی در بیعتی دوباره با آرمان رهبری و انقلاب یکبار دیگر پیام استکبار ستیزی خودر ا. به جهانیان مخابره کردند
کد خبر: ۹۱۸۷۹۱۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با سراسر کشور مردم بابصیرت و ولایت مدار شهرستان خلخال در کنار مسئولین شهرستانی با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل (ره)، شهدای والامقام و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، نفرت و انزجارخود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار وایادی آن با سر دادن شعار‌های کوبنده مرگ برآمریکا، مرگ برانگلیس، مرگ بر اسرائیل نشان دادند.

در این راهپیمایی که از میدان جانبازان به طرف میدان معلم بطول انجامیدشرکت کنندگان در طول مسیر راهپیمایی با حمل دست نوشته‌ها و پلاکاردهای، عشق وعلاقه خود رابه نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های بلند امامین انقلاب و شهدا ابراز داشته و تنفر خود را از استکبار جهانی اعلام داشند.

در ادامه سخنران برنامه حجت الاسلام جعفر توحیدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم شهرستان خلخال در راهپیمایی،۱۳ آبان را بعنوان وقوع سه رخداد مهم و بزرگ سیاسی در تاریخ کشور مان عنوان کرد و افزود: در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ تبعید حضرت امام به ترکیه در سال ۱۳۵۷ قتل عام و کشتار دانش آموزان و دانشجویان توسط مزدوران رژیم شاه و سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام (ره) اگر چه این رخداد‌ها در سه فاصله زمانی با سه هویت متفاوت حادث شده، اما هرسه حادثه پیام و هدف مشترکی را تعقیب می‌کردند که مبارزه با سلطه گری و استقلال خواهی برجسته‌ترین وجه اشتراک آن‌ها بوده است.

توحیدی بیان کرد: اگرچه دشمن در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب از هیچگونه دریغی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران نکرده است، ولی با تغییر رفتار منعطف و منفعلانه‌ی مسئولین کشور به راهبرد مقاومت فعال باعث تغییر محاسبات و رفتار نظام استکبار کرده که باعث دستاورد‌های بسیاری برای کشورمان بدنبال داشته است.

وی گفت: مهم‌ترین دستاورد گفتمان مقاومت در ایران اجتماعی و فرا گیر شده و بیرون از حکومت با سرایت سریع به لایه‌های مختلف جامعه، با سرعت بالا در حال اجتماعی شدن است.
ارسال نظرات