نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: امروز تمام قدرت‌های استکباری در برابر ملت ما خاضع شده و به زانو درآمدند و از سوی دیگر چندین مقاله توسط تحلیل‌گران سیاسی دنیا در رابطه با افول موریانه‌ای آمریکا منتشر شده است.
کد خبر: ۹۱۸۷۸۹۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله فلاحتی پیش از ظهر امروز در تجمع یوم‌الله 13 آبان در میدان شهدای ذهاب رشت اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی 13 آبان به همه جهان ثابت کردند که در مسیر تمدن‌سازی اسلامی گام برمی‌دارند و ما نیز به این حضور مقتدرانه جوانان و دانش‌آموزان افتخار می‌کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، اجتماع عظیم ملت ایران در یوم‌الله 13 آبان را لبیک‌گویی به آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای دانش‌آموز دانست و ابراز داشت: این اجتماعات و حضور پرشکوه و گسترده مردم ایران برای حفظ ارزش‌ها و ایستادگی در برابر استکبار همواره در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت و ضبط می‌شود.

 

آیت‌الله فلاحتی گفت: جوانان با مطالعه تاریخ مبارزات ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان دنیا علیه قدرت‌های سلطه و استکباری درمی‌یابند که انقلاب شکوهمند اسلامی معجزه عظیمی را در تاریخ معاصر رقم زد و ملت ایران در برابر تمام قدرت‌های استکباری، مقتدرانه ایستادند و با نه گفتن به این قدرت‌ها، نوید آینده‌ای روشن را دادند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکای استعمارگر 120 هزار سرباز و نظامی در کشورهای دنیا دارد و در 150 کشور‌های دنیا پایگاه نظامی و زندان‌های مخوف دارد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در برابر قدرت به ظاهر شگفت‌آور و پوشالی آمریکا ایستاده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، مردم ایران را تربیت‌شده مکتب اسلام دانست و بیان کرد: امروز تمام قدرت‌های استکباری در برابر ملت ما خاضع شده و به زانو درآمدند و از سوی دیگر چندین مقاله توسط تحلیل‌گران سیاسی دنیا در رابطه با افول موریانه‌ای آمریکا منتشر شده است.

 

وی با اشاره به حمایت‌های 70 ساله آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی در حقیقت به پای خود تیر زد و امروز نیز دوران ذلت خود را سپری می‌کند و بر خلاف خواسته آمریکایی‌ها، تمام جهان به اقتدار انقلاب اسلامی با رمز "نه شرقی-نه غربی" و افکار و اندیشه الهی امام راحل اذعان دارند.

 

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه آمریکا دوران پایان عمر خود را سپری می‌کند و این در سایه استقامت مردم ایران است افزود: ایران اسلامی سرزمینی سرشار از امکانات است و نیروی انسانی بانشاط و خلاق دارد همچنین مردم ایران از یک ادراک صحیح نسبت به محیط امنیتی دنیای پیرامون خود برخوردار هستند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قادر است که معادلات دشمن را در سرتاسر دنیا برهم زند عنوان کرد: دارا بودن جبهه تمدن فرهنگی از دیگر ویژگی‌های ایران اسلامی است و امروز اکثر ملت‌های آزاده و مسلمان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان اسوه مبارزه با قدرت‌های پوشالی یاد می‌کنند.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی مردم ایران گفت: مردم ایران مردمی مؤمن و انقلابی هستند که پیام‌های ارزشی انقلاب به درون و بیرون جوامع و ملت‌ها را به خوبی درک می‌کنند و دشمن نیز از انسجام و وحدت مردم ایران هراس دارد و با نقشه‌های متعدد به دنبال برهم زدن معادلات کشورهای اسلامی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بیان کرد: دشمن می‌خواهد افرادی که درک درستی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ندارند در جایگاه مسئولیتی قرار گیرند بنابراین مردم ما باید در انتخابات‌ پیش رو بسیار دقت کنند و افراد و چهره‌های سیاسی را به خوبی بشناسند زیرا انتخابات سرنوشت امت‌ را مشخص می‌کند.

 

آیت‌الله فلاحتی تأکید کرد: از جمله ویژگی‌های شخصیتی‌های افرادی که در جایگاه مسئولیتی قرار می‌گیرند و قصد خدمتگزاری به مردم را دارند این است که باید در برابر استکبار جهانی و آمریکا از خود شجاعت نشان دهند و دارای روحیه جهادی برای خدمتگزاری به مردم باشند.

 

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در جمع دانش‌آموزان افزود: رهبر انقلاب دیروز در جمع‌ دانش‌آموزان فرمودند که من به مسئولان نظام گفتم که اروپاییان را رها کنید و فقط به فکر جوانان این امت، دانشگاهیان و علم و سرمایه‌های داخلی باشید زیرا دل دولتمردان آمریکا و اروپاییان حتی برای ملت خودشان نمی‌سوزد.

 

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه شهدا به ما درس شجاعت و مقاومت در برابر قدرت‌های سلطه‌جو و استکباری را آموختند تأکید کرد: امروز همه می‌دانند که آمریکا دیگر قدرت مقابله با ایران را ندارد و ایران در عرصه‌های مختلف به حدی پیشرفت کرده که موجب شگفتی جهانیان شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات