امام جمعه میانه:

13آبان تحقق عملی شعار مرگ بر استکبار است

امام جمعه میانه در راهپیمایی 13 آبان با تاکید بر ضرورت علم آموزی جوان توام با بصیرت، گفت: تحقق عملی شعارهای «مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا» فقط با صعود به قله های علم و سیاست میسر خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۸۷۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی با اشاره به واقعه تبعید امام خمینی(ره) در 13 آبان 1342، علت این امر را خوی استکبار ستیزی امام عنوان کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) سهم عظیمی در مبارزه با استکبار داشت و او بود که چهره واقعی آمریکا و استکبار را به مردم نشان داد، نسبت به نفوذ رژیم صهیونیستی در تار و پود رژیم پهلوی، مردم را آگاه ساخت و عزت لگدمال شده ملت ایران توسط استکبار، استعمار و طاغوت را به آنان باز گردانید.

 وی با اشاره به اینکه هر اتفاق وحشیانه ای در هر کجای دنیا می افتد و هر خونی به ناحق ریخته می شود، دست آمریکا در این جنایات مشهود است، افزود: امروز دیگر همه از زورگویی ها و جنایات آمریکا به تنگ آمده اند.

   حجت الاسلام محمّدی، دانش آموزان را به تحصیل علم فراخواند و تاکید کرد: باید تمام توان جوانی و سرمایه عمر خود را صرف کسب علم کنید تا فردا با سکانداری مساجد، حوزه های علمیه، مراکز علمی و تولیدی کشور بتوانید شعارهای استکبار ستیزی را عملیاتی کرده و پوزه استکبار را به خاک بمالید.

   وی با یادآوری یاد و نام شهدای دانش آموز، اتفاق و اتحاد ملی، دشمن شناسی و مبارزه با ظالمان را عامل استمرار راه شهدا عنوان کرد و حرکت گسترده علمی را لازمه خروج از بحران های اقتصادی و رسیدن به قلل پیشرفت و ترقی دانست.

   به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان، هزاران نفر از دانش آموزان، مسئولان و عموم مردم میانه همزمان با سراسر کشور با سر دادن شعارهای استکبار ستیزانه، مسیر بین میدان معلم تا میدان آزادی را راهپیمایی کرده و نفرت خود از آمریکا و اسرائیل و کشورهای استکباری را به جهانیان اعلام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار