نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:
حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی با اشاره به روند رو به زوال آمریکا گفت: اراده خداوند بر حمایت از مستضعفان و نابودی مستکبران است.
کد خبر: ۹۱۸۷۸۱۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری که سخنران ویژه راهپیمایی ۱۳ آبان در سمنان بود با اشاره به افتخارات استان سمنان در دوران دفاع مقدس گفت: مشارکت استان سمنان در ۵۵ عملیات دفاع مقدس و تعداد بالای جانبازان و شهیدان استان سمنان از افتخارات والای این استان است.
او افزود: اراده خداوند بر حمایت از مستضعفان و نابودی مستکبران است و همه‌ی پیامبران نیز در این راه یعنی مقابله با ستگران مجهادت کرده اند.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی‌های مستکبران بیان داشت: امروز مصداق بارز مستکبر و شیطان اکبر، آمریکای جنایتکار است که در طول تاریخ دشمنی‌های زیادی بر علیه ملت ایران داشته است.
حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص دشمنی آمریکا از زمان کودتای ۲۸ مرداد بر علیه ملت ایران گفت: تحمیل ۸ سال جنگ بر ملت ایران و حمایت از منافقان و ایجاد داعش از دشمنی‌های آمریکا بر علیه ملت ایران و دنیا بوده است.
او با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر مقاومت در برابر ستمگران بیان داشت: راهبرد قرآن کریم برای مقابله با ستمگران، ایستادگی و مقاومت است.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز به برکت ۴۰ سال مقاومت مردم ایران نشانه‌های زوال آمریکا پدیدار شده و ۷۰ درصد مردم آمریکا معتقدند که آمریکا اعتبار بین المللی خود را از دست داده است.
حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی با اشاره به بدهکاری‌های آمریکا بیان داشت: امروز آمریکا یکی از بدهکارترین کشور‌های دنیا است و در سال ۲۰۱۹ بدهی این کشور معادل ۷۷ درصد تولید ناخالصی این کشور بوده است.
او با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکا توسط کشور ایران اظهار داشت: در سرنگونی پهباد آمریکا این کشور نه تنها نتونست عکس العملی نشان دهد بلکه از کشور ایران به خاطر سرنگون نکردن هواپیمای مسافربری این کشور تشکر نیز کرد.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افول آمریکا در دنیا گفت: امروز وعده‌ی الهی محقق شده و مردم شاهد شکست‌های امریکا و پیروزی‌های پیاپی جبهه‌ی مقاومت در منطقه هستند.
حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی با اشاره به وظایف مردم ایران در مقابله با کشور آمریکا تصریح کرد: وظیفه‌ی مردم ما در این راه مقاومت در مقابل فشار‌های امریکا است.
او با اشاره به وظایف مسئولان در مقابل فشار‌های آمریکا بیان داشت: امروز پیام این راهپیمایی این است که هرگز مذاکره‌ی دوباره با آمریکا محقق نمی‌شود و مسئولان نظام نیز باید هم پای مردم در مقابل فشار‌های آمریکا مقاومت کنند.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم باید کسانی را به عنوان نمایدنگان خود انتخاب کنند که در خط رهبری و مقاوم و استکبار ستیز بوده و در مقابل آمریکا از خود ضعف نشان ندهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها