رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار در تبریز:

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه است

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار در تبریز با بیان اینکه موظف هستیم بیانیه گام دوم انقلاب را به گفتمان تبدیل کنیم، اظهارداشت: بیانیه گام دوم برای ادامه حرکت انقلاب نقشه راه است.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۹۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین طائب در نشست بصیرتی کارکنان بیمارستان شهید محلاتی تبریز نیروی زمینی سپاه، افزود: وقتی صحبت از بیانیه گام دوم انقلاب است یعنی اینکه گام نخست انقلاب به تثبیت رسیده است و بر همین مبنا رهبر فرزانه انقلاب بیانیه گام دوم را برای رسیدن به مقصد ابلاغ کردند.

وی حرکت انقلاب را در آغاز آن از ظلمت و استبداد به نور خواند و گفت: انقلاب اسلامی بنا به فرموده امام راحل انفجار نور بود و اکنون پس از گذشت 40 سال از پیروزی آن به جایی رسیده ایم که باید گام های بلندی با بیانیه گام دوم برداریم.

حجت الاسلام طائب مهم ترین هدف از پیروزی انقلاب، استمرار حرکت و تداوم آن را زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) عنوان و بیان کرد: آمدن امام عصر(عج) کار خداست ولی زمینه سازی آن بر عهده ماست که باید در این راستا مصمم تر از گذشته حرکت کنیم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار در تبریز اضافه کرد: دشمنان نقشه راه انقلاب را به خوبی دریافته اند و بر همین اساس مدام در حال توطئه برای مقابله با آن هستند و به زعم خود می خواهند آن را ساقط کنند ولی هرگز نمی توانند چنانکه اعلام کرده بودند انقلاب 40 سالگی خود را نخواهد دید ولی برخلاف آن شد.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: دشمن نمی تواند با ما مقابله کند و این موضوع را به خوبی متوجه شده است ولی تصور واهی عده ای می تواند آن ها را به اهدافشان برساند، عده ای که هنوز در فکر مذاکره و حل مشکلات از طریق آن هستند.

وی یادآور شد: تنها راه نجات کشور و برون رفت از مشکلات مقاومت و تکیه بر توانمندی ها و رونق تولید است و هرگز بیگانگان که خود دارای مشکلات عدیده اقتصادی هستند چطور خواهند توانست مشکلات ما را حل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار