خبرهای داغ:

اجرای برنامه‌های متنوع در هفته حمایت از بیماران کلیوی در شاهرود

به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی و با شعار (پوشش کامل درمانی حق بیمه‌ای بیماران کلیوی)، برنامه‌های متنوعی به همت انجمن حمایت از بیماران کلیوی و مرکز همودیالیز رضویان در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۷۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
اجرای برنامه‌های متنوع در هفته حمایت از بیماران کلیوی در شاهرودمریم ولیان مترون مرکز همودیالیز رضویان شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به هفته حمایت از بیماران کلیوی اظهار کرد: از ۲۳ الی ۳۰ آبان ماه هفته حمایت از بیماران کلیوی با شعار (پوشش کامل درمانی حق همه بیماران کلیوی است) آغاز می‌شود که به همت انجمن حمایت از بیماران کلیوی و مرکز هودیالیز رضویان شاهرود برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
وی افزود: در اولین روز از این هفته مسلابقه‌ای با الهام از شعار هفته در قالب نقاشی، کاریکاتور، عروسک سازی برگزار می‌شود که به بهترین این آثار جوایزی اهدا خواهد شد.
ولیان خاطر نشان کرد: در دومین روز این هفته با همکاری اداره ورزش و جوانان پیاده روی سلامت از میدان ورزش تا استادیوم تختی و حضور در نمازجمعه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به سخنرانی مدیر انجمن بیماران کلیوی در نمازجمعه شاهرود در ۲۴ آبان ماه افزود: از بیماران کلیوی و خانواده‌های اهدا کننده عضو در نمازجمعه تقدیر خواهد شد.
دبیر هفته حمایت از بیماران کلیوی شاهرود تصریح کرد: آموزش پیشگیری از بیماری کلیوی در مدارس با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و برگزاری همایش بیماران کلیوی و سخنرانی متخصیص در این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر برنامه‌های هفته حمایت از بیماران کلیوی شاهرود است.
وی عیادت از بیماران کلیوی، برگزاری بازارچه خیریه با میزبانی بیماران کلیوی و رقابت‌های ورزشی دارت و شطرنج بین بیماران کلیوی و پیوندی شهرستان را از دیگر برنامه‌ها در این هفته عنوان کرد.
ولیان با اشاره به دیدار با مسئولین شهرستان گفت: در این هفته تلاش داریم با نماینده مجلس، فرماندار، شهردار و شورای شهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونت‌های این دانشگاه و رئیس جمعیت هلال احمر استان و شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کنند.
وی ادامه داد: برگزاری همایش با حضور مسئولین شهرستان با حضور بیماران کلیوی و ارائه مشکلات بیماران و آموزش تغذیه بیماران و تجلیل از خانواده‌های اهدا کنند عضو از برنامه‌های اجرایی در این هفته است.
مترون مرکز همودیالیز رضویان شاهرود در پایان با تاکید بر حمایت از بیماران خاص بر توجه مسئولین به این مهم تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها