13 آبان ماه یادآور تبعید امام راحل عظیم الشأن به ترکیه و به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان مبارز و انقلابی، در دانشگاه تهران است.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۵۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، 13 آبان ماه یادآور تبعید امام راحل عظیم الشأن به ترکیه و به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان مبارز و انقلابی، در دانشگاه تهران است. در متن این بیانیه آمده است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذينَ يَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هذِهِ القَريَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ وَلِيًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ نَصيرًا.

 

انقلاب اسلامی ایران، به حکم قرآن، آخرین کتاب آسمانی موحدان و منشور زندگی همه‌ی انسان‌ها، به رهبری بزرگ رهبر انقلابی و اعظم فقهای زمانه و حضور قهرمانانه‌ی ملت ایران، در بهمن 1357 با این رویکرد به پیروزی رسید که طبق نص صریح آیات الهی، در برابر هرگونه رفتار ستمگرانه و شیطانی استکبار بایستید و از مستضعفان و محرومان، دفاع نمایید. با این حال استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ نفع خود را در آن می‌دید که ظاهر خود را در لباس سیاستمداری مخمل پوش و بی‌آزار پنهان کند و سفارتخانه را به جاسوس خانه‌ای با چراغ خاموش بدل نماید. امام امت که با هوشمندی مثال زدنی، از این نیت پلید آگاه بود؛ امت نیز از باطن این خبیثان با خبر شد و در پی آن، دانشجویان پیرو خط امام انقلاب دوم شکل دادند و لان‌ ی جاسوسی امریکای جنایت پیشه، به تسخیر انقلابیون درآمد.

آن روز 13 آبان ماه بود و یادآور تبعید امام راحل عظیم الشأن به ترکیه و به خاک و خون کشیدن دانش آموزان ودانشجویان مبارز و انقلابی، در دانشگاه تهران.

   آن پبشینه و این حرکت انقلابی خط بطلانی بر سیاه مشق‌های آمریکا در گستره‌ی ایران اسلامی و حوزه‌ی گسترش انقلاب بزرگ دینی- مردمی این کشور کشید و روی کدر او را در چشم ایران و جهان،  سیاه تر نمود.

امروز آن حقبقت به تمامی آشکار شده و دوست و دشمن دانسته‌اند که اگرچه دستان استکبار جهانی و ایادی خودباخته‌اش، تا مرفق به خون مظلومان و زنان و مردان مستضعف در اقصی نقاط جهان به ویژه در دیار مسلمانان  آغشته است، تحقیقا در همه‌ی جبهه‌ها مفتضحانه شکست خورده یا در آستانه‌ی شکستند.

 دیگر نه داعش برایشان کرامتی به دنبال دارد و نه اسرائیل شعبده‌ای در آستینش مانده و نه گاوان شیرده‌شان، جرعه‌ی نجاتبخش به کامشان می ریزند.

امروز اگرچه رنج های فراوان استکبار، مردم بی گناه جغرافیای اسلام را از عراق تا سوریه و از فلسطین تا یمن و... را  به جد آزرده است، مقاومت ملت‌های مسلمان خواب را از چشم این از خدا بی‌خبران گرفته و نقشه‌هایشان را یکی پس از دیگری ، نقش بر آب کرده است.

امروز گفتمان انقلاب اسلامی ایران و اشارات رهبر بلندنظر، بصیرت بخش و جهان اندیش این انقلاب، گفتمان غالب و پیروز جهان است و استکبار جهانی از همیشه‌ی عمر ذلت بارش خوارتر و منزوی‌تر است.

زنده باد یاد امام راحل عظیم الشان(رض) ، گرامی باد 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و خجسته باد روز پر نشاط دانش و دانش آموز.

پاینده باد سنگر مبارزه با استکبار جهانی، از مدرسه تا دانشگاه و از خانه تا خیابان و از ایران تا اقصی نقاط جهان، تا آنگاه که انقلاب اسلامی ایران با رهبری‌های حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، به حکومت جهانی منجی موعود، حضرت بقیه الله الاعظم متصل شود.

 

ارسال نظرات