خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج رسانه استان قزوین بمناسبت یوم الله 13 آبان آمده است: 13آبان افشاگر سیاهه جنایات استکبار علیه ملت‌های مستضعف و رسواگر سیاست‌های زیاده‌خواهانه آن‌ها علیه ستمدیدگان در اقصی نقاط عالم است.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۳۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با یوم الله 13 آبان و روز ملی استکبار ستیزی سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

مقام معظم رهبری:
13 آبان نماد طمع ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.

13آبان افشاگر سیاهه جنایات استکبار علیه ملت‌های مستضعف و رسواگر سیاست‌های زیاده‌خواهانه آن‌ها علیه ستمدیدگان در اقصی نقاط عالم است.

راهپیمایی ۱۳ آبان بهترین فرصت برای تبیین و ترویج روحیه استکبارستیزی و افزایش آگاهی نسل آینده ساز کشور از جنگ نرم است. روند مواجهه نظام سلطه و استکبار با انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مراحل خود قرار دارد. اقدامات خصمانه نظام سلطه در بدعهدی‌ها و پیمان شکنی‌ها برای ملت ایران به خوبی عیان گشته و اینک کمتر کسی را می‌توان یافت که با این همه خصومت بتواند به آمریکا اعتماد داشته باشد.

حمایت از رژیم طاغوتی پهلوی، تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران، حمایت تمام قد از منافقین، حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، تلاش برای ایجاد ناامنی در خاورمیانه و ایران، تشکیل و حمایت از گروه های تروریستی، تحمیل تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و خروج از برجام و همچنین تلاش برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی فهرست کوتاهی از جنایات بلند استکبار به سرکردگی آمریکا در منطقه ما و جهان است و خلق و خوی شیطان صفتی از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود.

به حول و قوه الهی امروز ایران اسلامی در طلیعه گام دوم انقلاب با صلابت و شجاعت در برابر تهدیدها و تحریم های مذبوحانه شیطان بزرگ در راه آرمان های بلند خود ایستاده و مقاومت فعال را در ادبیات جهانیان با شعار محوری استکبار ستیزی ، مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا تغییر خواهد کرد.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و دعوت از اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی برای شرکت در تجمع باشکوه و پر شور روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از اصحاب بصیر، ولایتمدار و مردمی رسانه انتظار دارد ضمن حضور گسترده وهمراهی با آحاد ملت در صفوف پیوسته و متحدانه، به فضل خداوند متعال حماسه‌ای دیگر از اقتدار و عظمت ایران سرفراز را خلق نمایند و همچنین در مقابل جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن که ادامه همان سیاست‌های استکباری شیطان بزرگ است، بیش از پیش در جهت آگاه‌سازی و دانش‌افزایی مردم ایران و جهان تلاش نمایند.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها