خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در قزوین در حال برگزاری است

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی و تجمع بزرگ مردم قزوین به مناسبت بزرگداشت روز سیزدهم آبان، با شکوه و جلوه خاصی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۲۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی و تجمع بزرگ مردم قزوین به مناسبت بزرگداشت روز سیزدهم آبان، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی با شکوه و جلوه خاصی برگزار شد.

دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی و لبیک به ندای امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تاکید کرده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «الله اکبر»، «لبیک یا خامنه ای»، «هیهات من الذله» بار دیگر انزجار از استکبار جهانی را فریاد زدند.

13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.

حضور قشر جوان و دانش آموز در این راهپیمایی، بیانگر وجود نسل پویای انقلاب است که با اقتدار و با اعتقاد به آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب و نیز حمایت عماروار از علی زمان، برای اعتلا و سرافرازی انقلاب تلاش می کنند و سنگر انقلاب را هرگز خالی نخواهند گذاشت.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار