خبرهای داغ:
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نمایندهٔ ولی فقیه در استان و امام جمعهٔ قزوین و هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، سالروز تسخیر لانهٔ جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۱۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نمایندهٔ ولی فقیه در استان و امام جمعهٔ قزوین و هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، سالروز تسخیر لانهٔ جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیام مشترکی صادر کردند. متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا»


«کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است.» (نساء- ۷۶)


۱۳ آبان ماه صف آرایی جبهه حق و عدل در تقابل با جبهه استکبار و سلطه، در چند مناسبت تاریخی مختلف است. ایامی که در آن به وضوح پیروزی جبهه حق بر باطل برای نسل های امروز و فردا نمایان گر است.


علی رغم آنکه استکبار جهانی تمام توان خویش را علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران به کار گرفته، این فشار حداکثری در بلند مدت به نفع ایران تمام شده چنان که اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی برتر در منطقه و با حضوری تاثیرگذار در عرصه جهانی شناخته می شود و از آن سو، هر روز خبرهایی از شکسته شدن قدرت ساختگی آمریکای شرور، رژیم صهیونیستی، انگلیس خبیث و دیگر همپیمانانشان شنیده می شود. همان طور که رهبر معظم انقلاب نتیجه تلاش بیشتر دشمن علیه ملت ایران را شکست بیشتر آن ها دانستند.


امسال نیز در روز ۱۳ آبان که میعادگاه ظلم‌ستیزی و دادخواهی علیه استکبارجهانی است امیدوارتر از سال های گذشته در تجمعی که در ساعت ۹:۳۰ صبح در خیابان شهدا به همین مناسبت برگزار می شود، گرد هم آمده و از تمام اقشار مردم، به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزانی که این ایـام منتسب به آنهاست جهت حضور پرشور و با صلابت دعوت به عمل می‌‌آوریم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
هدایت‌الله جمالی‌پور
استاندار قزوین

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها