خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار

سیزده آبان، روز انسجام ملی و شکستن هیمنه آمریکاست

حبیبی گفت: رو سیزده آبان، روز انسجام و وحدت ملی است که هیمنه آمریکا شکسته شد و انشاا.. زوال و نابودی آمریکا بیشتر می شود .
کد خبر: ۹۱۸۷۷۱۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به ضرورت مقابله با دسیسه های دشمنان به ویژه آمریکا بیان کرد: هرجا نشانی از اختلاف و جنگ در دنیا است رد پای آمریکا وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت روز سیزده آبان گفت: رو سیزده آبان، روز انسجام و وحدت ملی است که هیمنه آمریکا شکسته شد و انشاا.. زوال و نابودی آمریکا بیشتر می شود .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: مردم با حضور خود یکبار دیگر انزجار خود را از دشمنان غاصب و زورگوی انقلاب و نظام اعلام کرده و ولایتمداری و حق طلبی خود را بار دیگر در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش می گذارند.

حبیبی عنوان کرد: آمریکا در دنیا به دنبال منافع خود می باشد و ملت ایران در این روز اعلام کردند که به دنبال استقلال جمهوری اسلامی هستند و امروز علیرغم همه فشارها در حوزه های مختلف، روبروز شاهد توسعه کشور در بخش های مختلف هستیم.

وی گفت: دولت آمریکا دشمن دولت ایران است اما ما با اتکا به داشته ها و تبعیت از رهبری و انسجام ملی، در مسیر اقتدار بیش از پیش در حرکت هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها