مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از برگزاری دوره فرق و ادیان در مهر و آبان ماه سال جاری در سطح مساجد و مدارس شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۷۶۵۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در رابطه با برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح مساجد و مدارس شهرستان گفت: هدف از بر گزاری این دوره‌های آموزشی توانمند سازی و آگاهی اقشار مختلف جامعه خصوصاً نوجوانان و جوانان برای مقابله کردن با این فرقه‌ها و تبلیغات سوء آن‌ها نسبت به دین مقدس اسلام است.
ابراهیمی در ادامه گفت: شناخت و نقد ادیان نوظهور و فرقه‌های ظاله برای همه افراد در این دوره از زمان که تمام سوالات و نقد‌های مختلف به دین اسلام در فضای مجازی مطرح می‌شود بهترین راه کار برای مقابله با این آسیب جدی و بزرگ است.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: با وجود هجمه‌های دشمنان که امروز از هر طرف به سمت نوجوانان و جوانان ما سرازیر می‌شود و عمده‌ترین شبهاتی که امروز در ذهن جوانان و نوجوانان ما پدید می‌آورند شبهاتی نسبت به دین اسلام و وارد کردن دین جدید در ذهن آن‌ها است.
ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: در این کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های علمی اساتید مرتبط با موضوع به ارائه مطالب پرداختند و در طی هرجلسه حاضرین سوالاتی در این رابطه مطرح کردندو اساتید به جواب آنان پرداختند.
گفتنی است این دوره آموزشی در دوماه مهرو آبان در مساجد و مدارس شهرستان بر گزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها