خبرهای داغ:
بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی

سومین یادواره شهدای بسیج دانش آموزی در شهرستان اصلاندوز برگزار شد

بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان اصلاندوز در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۶۴۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،

 سومین یادواره شهدای دانش آموی شهرستان اصلاندوز و ۳۶هزار شهید دانش آموز کشور  با محوریت شهید بهنام محمدی با حضور امام جمعه،فرماندار، فرماندهان سپاه شهرستان پارس آباد و ناحیه عشایری،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز،جمعی از مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان و دانش آموزان در مسجد جامع شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز  ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین یادواره ۳۶ هزار شهدای دانش آموزی هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

در ادامه سرهنگ حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد با ادای احترام به مقام شامخ شهدای فرهنگی و دانش آموزی و تبریک یوم الله ۱۳ آبان گفت: امروز به برکت اقتداری که از دوران دفاع مقدس در سایه خون شهدا بدست آورده ایم، دشمنان جرات ندارند و به خود اجازه نمی دهند که حرفی از تهاجم نظامی علیه کشور ما بزنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی ها با جناح بازی شهدا را فراموش کرده اند افزود: عزت، آبرو، امنیت و سربلندی امروز کشور ما، مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا ازجمله شهدای بسیج دانش آموزی است که در سالهای دفاع مقدس با نثار عزیزترین گوهر وجودی خود، اجازه ندادند گزند دشمنان به نظام و انقلاب اسلامی برسد.

مداحی دهقان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و قرائت شعر از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره شهدای دانش آموزی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار