خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان در گفتگو با «بسیج»:

سیزدهم آبان قدرت پوشالی دشمنان انقلاب اسلامی را در هم کوبید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان گفت: خداوند متعال انسان را بر فطرت ظلم ستیزی آفریده است و طبع انسان عدالت خواه و عدالت جو می باشد، ارسال انبیا و اوصیا نیز با این هدف صورت گرفته است، چراکه اراده ی خداوند بر آن است که بر طاغوتیان و مستکبران بپا خیزند و حاکمیت را از آن خود کنند.
کد خبر: ۹۱۸۷۶۱۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹

حجت السلام سید فاضل پیغمبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: امام خمینی(ره) نیز با همین تفکر ریشه دار دینی، هسته های مقاومت جهان اسلام را علیه استعمارگران بنیان نهادند.

وی ادامه داد: روز سیزدهم آبان یادآور حوادث عظیمی است که شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار از ایران اسلامی نقش اساسی داشت.حماسه سیزدهم آبان قدرت پوشالی و عظمت شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب عزیز در هم کوبید.

حجت الاسلام پیغمبری اضافه کرد: بی شک دانش آموزان آگاه و با بصیرت در مبارزه با متجاوزین همواره نقش فعال و فراموش نشدنی ایقا کرده اند و امروزه به برکت انقلاب اسلامی، روحیه مقاومت از مرز های ایران فراتر رفته و همه ی ملت های آزادی خواه و عدالت جو را فرا گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان اظهار کرد: مردم ولایی ایران اسلامی، امسال نیز با قدم های استوار و شعارهای دندان شکن در صحنه حضور خواهند داشت، تا بار دیگر جوابی قاطع به یاوه گویی ها و اقدامات خصمانه استکبار جهانی بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها