خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، از تبعید امام در سال 42 در پی اعتراض به اقدام استعماری کاپیتولاسیون، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران در سال 57 بر اثر اعتراض به رژیم ستمشاهی و سفر نیکسون، و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 به عنوان سه واقعه مهم تاریخی 13 آبان یاد کرد و اظهار داشت: استکبار ستیزی و مبارزه با سلطه گران، هدف این سه رویداد تاریخی 13 آبان است.
کد خبر: ۹۱۸۷۶۱۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در همایش گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، با تاکید بر اینکه هر سه این رویدادها هدفی یکسان داشته اند، استقلال خواهی و نفی تفکرات شیطانی استکبار را مهمترین هدف این رویدادها عنوان کرد.

وی افزود: این سه حرکت مهم، مکمل یکدیگر بوده و در یک راستا بوقوع پیوسته اند و 13 آبان تجلی تقابل ماهیت سلطه نظام استکباری با ماهیت دینی و ملی انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام امیرنژاد اضافه کرد: ملت ما همواره مدافع و رهرو حق بوده و در این راه، فشارهای مختلف، اسارت و شهادت را به جان خریده و متحمل مشقت های فراوان شده اند ولی حاضر نشدند بر هویت ملی، انقلابی و دینی خود پشت پا بزنند و نتیجه این ایستادگی، حرکت پرشتاب انقلاب، امنیت و آرامش، و پیشرفت روزافزون کشور است.

 وی با یادآوری اینکه 13 آبان تجلی اندیشه مبارزه با استکبار به برکت روحیه مقاومت و ایستادگی است، دانش آموزان را به پیروی از شهدا فراخواند و گفت: آنها با نثار خون خود، راه را برای شما هموار کرده اند و اکنون نوبت شماست که با تلاش در سنگر علم و بصیرت، راه آنان را استمرار بخشید.

حجت الاسام امیرنژاد بر حفظ عظمت و اقتدار کشور در سایه ولایتمداری تاکید کرد و با اشاره به اینکه دشمن تمامی حرکات ما را زیر ذره بین قرار داده و مترصد است تا در فرصت مناسب، به انقلاب و ملت ما ضربه بزند، حضور فرد فرد دانش آموزان و مردم در راهپیمایی 13 آبان را تیری مهلک بر قلب دشمن دانست.

   آیین گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با حضور 100 نفر از دانش آموزان بسیجی در دبیرستان شاهد فجر میانه برگزار شد.

ارسال نظرات