خبرهای داغ:
بسیج فرهنگیان و حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر شاهرود در بیانیه‌ای مشترک از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کردند.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۶۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج فرهنگیان و حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر شاهرود در بیانیه‌ای مشترک از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کردند.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
یوم الله ۱۳ آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست؛ آمریکایی که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.
آمریکا بر اساس خوی استکبار و سلطه طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه‌ها و ام الفساد عالم بوده و هیچگاه با نظام مستقل و مردمی که مظهر حیات مقتدرانه اسلام ناب محمدی (ص) است سر آشتی و دوستی ندارد.
۱۳ آبان فرصت بازنمایی گفتمان سلطه ستیزی و طنین شعار «مرگ بر آمریکاست»، اینک در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان ماه، فرهنگیان و فرهیختگان و دانش آموزان انقلابی شهرستان شاهرود، ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دانش آموز و دانشجوی پیرو خط امام اعلام می‌دارد، همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان شرکت نموده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، دشمنان نظام را مایوس و نور امید را در دل مستضعفان و آزادی خواهان جهان می‌افروزند.
والسلام علی عبادالله الصالحین
ارسال نظرات
پر بیننده ها