خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، اعلام ناکامی استکبار جهانی و اتحاد ملی

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: با حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر ناکامی های استکبار جهانی را اعلام کرده و تبعیت از نظام و ولایت و اتحاد ملی را به رخ جهان خواران بکشیم.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۵۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در برنامه نظارت ستادی شش ماه اول سال ۱۳۹۸ از حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام با حضور اعضای شورای حوزه و معاونت های ستاد سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه این حوزه با تشکر از فعالیت های انجام شده در حوزه فعالیت های بسیج و برنامه های ابلاغی و تعالی بسیج با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با بیان اینکه امروز آمریکا بیش از پیش رو به افول است افزود: استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا بیش از ۶۰ سال است که جنایات و استکبار گری خود را به ملت و نظام ایران رواج داشته است.
وی افزود: روز ۱۳ آبان یادآور تسخیر لانه جاسوسی و به فرموده امام راحل انقلاب دون ملت ایران است چرا که با تسخیر لانه جاسوسی دست استکبار جهانی از ایران کاملا قطع شد و توطئه های آنان در طول این چهل سال ناکام مانده است.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: باید با حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر ناکامی های استکبار جهانی را اعلام کرده و تبعیت از نظام و ولایت و اتحاد ملی را به رخ جهان خواران بکشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه به طرح های اعتلای بسیج و اهمیت خدمت به مردم بر تبیین منویات رهبر انقلاب در جامعه و بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.
در این نظارت ستادی فرمانده و شورای حوزه نیز گزارشات خود را ارائه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها