سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۵۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان، بیانیه‌ای صادر کرد. این بیانیه به شرح زیر است:
چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد، اما همچنان فریاد‌های استکبارستیزی ملت ایران بلند است. آمریکا همچنان شیطان بزرگ و اسرائیل فرزند نامشروع خاورمیانه است. ملت بیدار است و دست‌های چدنی امپریالیسم جهانی را زیر دستکش مخملین آن‌ها می‌بیند. اگر چه امروز رویکرد استعماری غرب تغییر کرده است و از تصرف خاک به مهندسی اذهان روی آورده اند، اما فرزندان وطن به خوبی می‌دانند که، همچنان دشمنی و عناد آن‌ها با اسلام و خصوصا ام القرای جهان اسلام ادامه دارد و در این میان تنها ماسک‌ها تعویض می‌گردد.
از سویی در این بحبوبه که جهان اسلام درگیر بحران‌های حاد استعمارساز است، ایران اسلامی به برکت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و هوشمندی ملت ایران، به لنگرگاه ثبات منطقه تبدیل شده است. هیچ تحولی در خاورمیانه صورت نمی‌گیرد، مگر نقش ایران مقتدر در آن دیده شود. پاسداشت این همه شور و شعور و صلابت این مردم آگاه، بر دولتمردان ایران اسلامی واجب است؛ و لزوم تلاش و جدیت بیشتر در جهت رفع برخی مشکلات اقتصادی ضروری است. بی تردید هر جا که چشم امید تصمیم سازان از دشمن خارجی بسته شد و نگاه به درون بود، معجزه‌ها روی داده است.
اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همگام با مردم غیور ایران اسلامی، بر خود فرض می‌داند که به عنوان پاسداشت مجاهدت‌های خستگی ناپذیر ملت و نظام اسلامی، فردا ۱۳ آبان ماه به خیابان‌ها آمده و فریاد استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان برسانند.

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد
ارسال نظرات