تسهیلات ۲۶ میلیارد تومانی به طرح های صنعتی

برای ۱۲ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد در کهگیلویه وبویراحمد تسهیلات سرمایه ای در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۵۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
معاون امور اقتصادی استانداری این استان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری تمام واحد‌های تولیدی کهگیلویه وبویراحمد را رصد می‌کند گفت: ما هم اکنون در جنگ اقتصادی و در یک شرایط خاص هستیم که باید با تمام توان از واحد‌های تولیدی و اشتغال زا حمایت کنیم.
صمیمی دوست بیان کرد: نرخ بیکاری در کهگیلویه وبویراحمد در تابستان امسال به ۹ و ۹ دهم درصد رسید درحالی که این آمار پارسال ۱۵ و ۷ دهم درصد بود.
معاون اقتصادی استانداری افزود: هنر ما مدیران این است که کاری کنیم نرخ بیکاری کاهش یابدو از واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی حمایت کنیم تا بتوانیم در راستای کاهش نرخ بیکاری قدم برداریم.
صمیمی دوست ضمن تاکید برهمکاری بانک‌ها با تولید کنندگان از بانک‌ها خواست برای پرداخت معوقات بانکی به تولیدکنندگان مهلت دهند.
وی با اشاره به اینکه ۱۲ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد در استان مصوب شد، ادامه داد: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۲۶ میلیارد تومان است.
صمیمی دوست میزان سرمایه در گردش این طرح‌ها را ۶۳ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات سرمایه‌ای برای این طرح‌ها در نظر گرفته شد.
گفتنی است در این جلسه مشکلات ۷ واحد تولیدی استان بررسی شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار