پاسخ به زیاده خواهی آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان/اجرای سرود دانش آموزی در شاهرود

فرمانده بسیج دانش آموزی شاهرود با بیان اینکه راهپیمایی روز ۱۳ آبان با حضور پرشورمردم و دانش آموزان با هدف پاسخ به یاوه گویی ها و زیاده خواهی های آمریکا برگزار می شود، گفت: در این راهپیمایی شاهد اجرای سرود دانش آموزی در شاهرود خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۴۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
پاسخ به زیاده خواهی آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان/اجرای سرود دانش آموزی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی احمدی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان از ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل مسجد جواد الائمه برگزار می‌شود، تاکید کرد: مسیر این راهپیمایی خیابان ایستگاه تا میدان مرکزی و سپس ساعت گل است.
وی افزود: در ساعت گل اجرای سرود دانش آموزی توسط بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود از جمله برنامه‌های جانبی خواهد بود.
فرمانده بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: قرائت بیانیه و قطع نامه راهپیمایی از دیگر برنامه‌های راهپیمایی روز ۱۳ آبان است و احتمالاً سخنران این مراسم امام جمعه شاهرود خواهد بود که در صورت تغییر سخنران قطعا اطلاع رسانی می‌شود.
وی با بیان اینکه شش تا شش هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز در این مراسم در شهر شاهرود حضور خواهند داشت افزود: با اتوبوس رانی شهرداری شاهرود برای استقرار ۲۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت دانش آموزان به مدارسی که از مرکز شهر دور هستند هماهنگی لارم صورت گرفته است.
فرمانده بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: این راهپیمایی مشت محمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی و همچنین لبیکی دوباره به آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین آرمان‌های امام و انقلاب خواهد بود تا بدانند دانش آموزان ما از هر نسلی همیشه در صحنه اتقلاب هستند.
احمدی با بیان اینکه عطر افشانی و دیدار با خانواده‌های شهدای دانش آموزی از جمله برنامه‌های این ایام بوده است، گفت: نشست‌های بصیرتی در مدارس، استکبار ستیزی، افشای اسناد لانه جاسوسی، بیانیه گام دوم، شکار پهپاد‌ها و همچنین قدرت دفاعی ایران اسلامی با طراحی بنر‌ها و … در زمره برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی است همچنین مسابقه مترسک‌های استکباری در راهپیمایی، مسابقات ورزشی، گرامی داشت یاد شهدا، اکران فیلم پرواز ممنوع و … برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار