خبرهای داغ:
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان تاکید شده است: افول آمریکا علاج شدنی نیست و روز به روز سرعت بیشتری هم پیدا خواهد کرد؛ چرا که این سنت الهی است که دستگاه ظلم و استکبار از صحنه قدرت جهانی زایل بشود.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۳۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت یوم الله ١٣ آبان بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
اَعوذُ بِاللهِ من الشیطانِ الرجیم
بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرحیم
«الَّذِینَ آمَنُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالَّذِینَ کَفَرُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِیَاءَ الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَان ضَعِیفًا
آنان که ایمان آورده اند، در راه خدا می‌جنگند؛ و کسانی که کافر شده اند، در راه طاغوت می‌جنگند. پس شما با یاران شیطان بجنگید، که یقیناً نیرنگ و توطئه شیطان، سست و بی پایه است.»
روز ١٣ آبان ماه در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی ایران، همانند برگ زرینی در دوران تاریک طاغوت خونخوار است.
رژیم آدم کش پهلوی که درکی از آزادی بیان و اعتراض به دیکتاتوری نداشت و دست پرورده استکبار جهانی بود، در این روز دانش آموزان معترض به رژیم را به خاک وخون کشید.
اما درست یک سال بعد با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مشتی محکم به دهان استکبار کوبیده شد و لانه جاسوسی که با پوشش سفارت در ایران مشغول به کار بود، ماهیت حقیقی اش توسط دانشجویان انقلابی پیرو خط امام افشا گشت.
از آن سال‌ها تاکنون شاهد دشمنی‌های بزدلانه آمریکای جنایتکار نسبت به ملت آزاده ایران بوده ایم که برخی از آنان عبارتند از:
تحریک عراق و تحمیل جنگ علیه ایران
رویارویی و دخالت نظامى مستقیم در جنگ
فشار‌های اقتصادى و اقدامات تحریمى علیه مردم ایران
فضاسازى سیاسى و تبلیغاتى و جنگ روانی علیه نظام جمهورى اسلامى
اختصاص بودجه‌های کلان برای مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی
مقابله با دستیابی کشور به فناوری هسته‌ای
ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی جهت ضربه زدن به امنیت ایران
اوج این دشمنی و آدم کشی دولت ایالات متحده علیه ملت ایران را در فاجعه هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایرانی شاهد بودیه ایم که در این فاجعه بشری ٢٣٨ نفر از هموطنان عزیز خود را از دست داده ایم.
حال پس از این دشمنی‌های بی سابقه علیه ملت و حکومت ایران، برخی غربزدگان سست عنصر همچنان فریاد مذاکره با آمریکا سر می‌دهند.
سوال این است که این افراد با چه منطقی به دنبال تحمیل خواست خود به مسئولان نظام و مردم هستند؟
حال آنکه منطق و عقلانیت انقلابی بر این باور است که مذاکره نکردن با استکبار، به دلیل یک طرفه بودن مذاکره و بی نتیجه بودن تجربه‌های مشابه و در راس آنان مذاکرات هسته‌ای موسوم به برجام است که تمام دستاورد آن چند هواپیمای مرجوعی بود و نه تنها در اقتصاد و سفره زندگی مردم نداشت، بلکه اقتصاد را ضعیفتر و سفره زندگی مردم را نیز کوچکتر ساخت.
دلیل دیگر را می‌توان تبدیل نظام تک قدرتی جهان به نظام چند قدرتی دانست. پیشی گرفتن اقتصاد جمهوری خلق چین از امریکا در چند سال آینده خود گواهی بر این مدعاست.
با این شرایط، مذاکره دوباره با آمریکا علاوه بر اینکه هیچ سودی برای ملت ایران ندارد؛ نفس تازه‌ای بر پیکره رو به مرگ ایلات متحده آمریکا می‌دمد.
ابرقدرت در حال احتضاری که هر روز از نفوذ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی آن در میان ملت‌های جهان کاسته می‌شود و شاهد این مدعا نیز اتفاقاتی، چون شکست سیاست‌های خصمانه آمریکا در جنگ افغانستان، سرنگونی دولت سوریه و تسلط بر کشور عراق و عدم موفقیت در کودتا علیه دولت قانونی ونزوئلا می‌باشد.
آن هم با وجود هفت هزار میلیارد دلار خرجی که به گفته رئیس جمهور آمریکا هیچ دستاوردی برای آنان نداشته است.
آری، افول آمریکا علاج شدنی نیست و روز به روز سرعت بیشتری هم پیدا خواهد کرد؛ چرا که این سنت الهی است که دستگاه ظلم و استکبار از صحنه قدرت جهانی زایل بشود.
اینک دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود از مردم غیور و ولایتمدار ایران عزیز به خصوص دانشجویان، اساتید وکارکنان این دانشگاه و مردم همیشه در صحنه شهرستان شاهرود، برای حضور در راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور پررنگشان در این روز مشتی محکم بر دهان استکبار شکست خورده بزنند و با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و رهبر عظیم الشان آن بیعتی دوباره کنند.
نصر من الله و فتح قریب
ارسال نظرات
پر بیننده ها