خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در هفت ماهه امسال مبلغ 68 میلیارد تومان در مجموع خدمات بلاعوض و تسهیلات به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان همدان تقدیم شده است.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۲۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

پرداخت 68 میلیارد تومان خدمات بلاعوض و تسهیلات به مددجویان همدانیپیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه خدمت به خانواده‌های نیازمند، وظیفه بزرگ و خطیری است که این نهاد به فضل خدا و همراهی عموم مردم و مسئولان عزیز تاکنون توانسته در انجام آن موفق باشد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 47 هزار و 571 خانوار تحت حمایت، به‌صورت ماهانه از این نهاد مستمری دریافت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به 68 میلیارد تومان مستمری به‌حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان افزود: کمیته امداد استان علاوه بر پرداخت مستمری به نیازمندان، کمک‌های حمایتی متنوع دیگری شامل خدمات درمانی، خدمات فرهنگی، خدمات حقوقی و مشاوره‌ای، ساخت و تعمیر مسکن، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه، پرداخت وام قرض‌الحسنه، تقدیم کمک‌های بلاعوض نقدی و غیر نقدی، ارائه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای رایگان و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال را نیز به این خانواده‌ها ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه 31 هزار و 389 خانوار با سرپرست زن، تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: 57 درصد از خانوارهای تحت حمایت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند و سایر خانواده‌های تحت حمایت نیز عموماً دارای سرپرست ازکارافتاده و ناتوان هستند.

ترکمانه با بیان اینکه در هفت ماهه امسال مبلغ 68 میلیارد تومان در مجموع خدمات بلاعوض و تسهیلات به این خانواده‌ها تقدیم شده است، افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به خانواده‌های یک ‌نفره مبلغ 162 هزار تومان، دو نفره 275 هزار تومان، سه‌ نفره 360 هزار تومان، چهار نفره 467 هزار تومان و خانواده پنج ‌نفره 517 هزار تومان به‌صورت ماهیانه مستمری پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر این مبالغ، یارانه خانواده‌ها نیز همانند سایر شهروندان به‌حساب آنان واریز می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات