خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: نقش هنرمندان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برجسته است هنرمندان می‌توانند مردم را با شاخصه‌های تمدن نوین اسلامی آشنا کنند.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۰۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

نقش برجسته هنرمندان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کبیری پور ظهر امروز در آیین رونمایی از نشان ۴۰ سالگی شجره طیبه بسیج که به همت سازمان بسیج هنرمندان استان قم برگزار شده بود با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: امسال این هفته با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تقارن دارد، مقام معظم رهبری در این بیانیه به بیان تاریخ و آسیب شناسی انقلاب اسلامی و بیان مسیر پیش روی انقلاب پرداختند.

وی ادامه داد: مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان هستند که آن‌ها مخاطبان اصلی برنامه‌های بسیج در بخش‌های مختلف به شمار می‌روند، این بیانیه تشکیل تمدن نوین اسلامی را ریل گذاری می‌کند که این تمدن زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم افزود: هر تمدنی که بروز و ظهور پیدا کرد، از طریق آثار تولید شده توسط هنرمندان و از طریق زبان هنر دیده شد، مردم با آثار هنری ارتباط برقرار می‌کنند و تمدن غربی از طریق زبان هنر توانست که خودش را به مردم جهان معرفی کند.

کبیری پور نقش هنرمندان را در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برجسته دانست و تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند مردم را با شاخصه‌های تمدن نوین اسلامی آشنا کنند و بسیج هنرمندان در این زمینه نقش مهمی را بر عهده دارد، بیانیه گام دوم نقشه پیش روی تمدن اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها