خبرهای داغ:
امام جمعه پلدشت:

تسخیر سفارت آمریکا حقایق جدیدی را افشا کرد

امام جمعه پلدشت گفت: تسخیر سفارت آمریکا در ایران در ۴۰ سال گذشته و کشف ماشین‌ها و ابزار پیشرفته جاسوسی و هزاران سند به جای مانده از آن، چشم جهانیان را به حقایق جدیدی در‌باره سفارتخانه شیطان بزرگ باز کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۷۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

حجت‌الاسلام وحید طالبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: پس از شکست‌های راهبردی اخیر آمریکا و عربستان و دیگر مزدوران شیطان بزرگ، در راه‌اندازی فتنه بزرگ تکفیری‏‌ها که با جنگ روانی کم‌نظیر امپراطوری رسانه‌ای غرب همراه بود اکنون آنها به جای جنگ‌های نیابتی در کشورهای مقاومت، راه‌اندازی و شعله‌ورسازی «آشوب‏‌های داخلی» برای ناامن‌سازی این کشورها و جلوگیری از باسازی و پیشرفت این سرزمین‌ها در دستور کار، قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تسخیر سفارت آمریکا در ایران در ۴۰ سال گذشته و کشف ماشین‌ها و ابزار پیشرفته جاسوسی و هزاران سند به جای مانده از آن، چشم جهانیان را به حقایق جدیدی در‌باره سفارتخانه شیطان بزرگ باز کرد.

وی اظهار کرد: اکنون همه دنیا می‌دانند که سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها و دفاتر نمایندگی و پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای جهان، نه یک مکان سیاسی که پایگاهی برای انواع جاسوسی‌های پیشرفته، خرابکاری‌های گسترده و فراهم‌سازی فتنه‌ها و آشوب‌های مختلف در کشورهای هدف است، لانه‌هایی که باید مورد مراقبت و رصد دقیق کشورها به‌ویژه کشورها و دولت‌های مقاومت باشد.

امام جمعه پلدشت افزود: مدتی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در سخنرانی‌ها و رهنمودهای خود، از موضوعی به نام «افول آمریکا» سخن گفته‌اند: «آمریکای امروز از آمریکای ۴۰سال قبل که انقلاب پیروز شد، به مراتب ضعیف‌ترشده و قدرت آمریکا رو به افول است.۱۲/۸/۹۷».

این مقام مسؤول گفت: اکنون و در آغاز دهه سوم قرن بیست و یکم نشانه‌های افول قدرت آمریکا و تمدن و قرن آمریکایی هویدا شده است، افولی که نه در عرصه نظر و سخن، بلکه در زمینه‌ عینیت‌ها و واقعیت‌های مشهود و ملموس به روشنی در عرصه اقتصادی‌، سیاسی، قدرت نرم و فرهنگی و اجتماعی قابل مشاهده است.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین نکته و آن درس عبرتی دوباره برای خوش‌باوران و دلبستگان به غرب و آمریکاست که باز هم با چشمان خود ببینند بعد از هلاکت صدام، قذافی، ملاعمر، بن لادن و زرقاوی، سرانجام نوبت البغدادی رسید.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات