سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان ماه، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۷۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان ماه، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ثمره رهبری حکیمانه ی حضرت امام خمینی(ره) و استمرار آن نتیجه ی هدایت های مدبرانه و داهیانه ی امام خامنه ای عزیز"مدظله العالی" و جانفشانی بزرگ مردانی است که در راه تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند و به یقین تکرار و یادآوری این برگ زرین تاریخ ایران اسلامی به ویژه برای نسل جوان کشور، بسیار راهگشا و ضامن ابطال توطئه ها و ترفندهای شیطان بزرگ است. 

بی شک بازخوانی و تببین هر ساله ی وقایع بزرگ و پندآموز در سیر تحول انقلاب ها، ضرورتی اجتناب ناپذیر و مهم برای همگان است و بی تردید رخداد سیزدهم آبانماه در تاریخ انقلاب اسلامی در شمار رخدادهایی است که استقلال طلبی، آزادی خواهی و مقاومت جانانه ی ملت ایران را در برابر خباثت های آمریکای جنایتکار و اذناب آن به تصویر می کشد.

 این بیانیه می افزاید: بر کسی پوشیده نیست که اهتمام در بزرگداشت دستاوردهای عظیم چهل ساله انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون، امری خطیر و الگویی لازم الاجراء برای سردمداران و مدیران در همه لایه های مسئولیتی است که نیازمند سیاستگذاری، برنامه ریزی و مدیریتی دقیق، منسجم و هوشمندانه به منظور دستیابی به اصل "ایستادگی" و "شکست ناپذیری" در برابر سیاست های پلید استکبار جهانی است.

در این بیانیه آمده: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطفی در مبارزه ی بی امان ملت ایران در برابر حاکمان ظلم و استکبار جهانی و همچنین درس عبرتی برای آیندگان و اهل تفکر است تا بدانند علیرغم حجمه ی گسترده ی زنجیره ی دشمنی ها و توطئه های ناجوانمردانه ی اردوگاه سلطه و صهیونیسم بین الملل علیه ملت ایران، به فضل خدا و به یمن مقاومت همه جانبه ی ایران اسلامی و عمق استراتژیک گفتمان انقلاب اسلامی و حکومت الله، نقشه های شوم دشمنان در آن سوی جهان یکی پس از دیگری به شکست و نابودی گراییده است.

 این بیانیه تصریح می کند: شرایط کنونی انقلاب اسلامی ایجاب می کند تا با تاکید بر پایه های اقتدار نظام اسلامی و موقعیت راهبردی آن در منطقه با پاسداشت باشکوه وقایع مهم و جریان ساز تاریخی، بستر تقویت هر چه بیشتر مولفه های قدرت در نظام اسلامی و زمینه نومیدی روزافزون دشمنان را فراهم کرده و روند چانه زنی های بین المللی را در منازعات و سیاست های سلطه جویانه ی حاکم بر جهان و مناسبات دیپلماتیک، به نفع جهان اسلام و نهضت مقاومت و بیداری اسلامی رقم بزند که ثمره آن دمیدن روح طراوت و امید به آینده ای روشن برای ملت قهرمان ایران اسلامی و همچنین ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان خواهد بود.

 در پایان این بیانیه آمده است: ادامه روند اظهارات و موضع گیری های اخیر مقامات سلطه گر آمریکایی نشان از ناتوانی حاکمان کاخ سفید در ایجاد اجماع جهانی برای حل منازعات بین المللی بویژه پذیرش حقوق قانونی ملت ایران است که نتیجه آن ادامه ی سیاست های ظالمانه و تحریم های رنگ به رنگ است لذا سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه ی مقاومت و ایستادگی، همگام با آحاد مردم شریف ایران بار دیگر با حضور حداکثری خود در روز 13 آبان علاوه بر نمایش وحدت ملی، نفرت و کینه انقلابی خود را با شعار "مرگ بر آمریکا" به گوش جهانیان خواهد رساند و عزم و اراده خود را در تداوم مبارزه با ظلم و دکترین استکبار ستیزی با صلابت تر از همیشه در فضای میهن اسلامی طنین انداز خواهد نمود.

 والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

 

ارسال نظرات