خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: بر خلاف نظر دشمنان که از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان اشتباه استراتژیک یاد می‌کنند مردم ایران در ۱۳ آبان به تمام دنیا استکبارستیزی خود را اعلام می کنند تا همه بدانند که تمام سفارت خانه های آمریکا لانه جاسوسی است.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۷۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ۱۳ آبان تنها روز دانش‌آموز نیست بلکه سال روز استکبار ستیزی است و همه مردم باید در صحنه حاضر باشند و استکبارستیزی خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: به امید خدا در روز ۱۳ آبان با صلابت و اقتدار همه در صحنه حاضر بوده و بر خلاف نظر دشمنان که از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان اشتباه استراتژیک یاد می‌کنند مردم ایران در ۱۳ آبان به تمام دنیا استکبارستیزی خود را اعلام می کنند تا همه بدانند که تمام سفارت خانه های آمریکا لانه جاسوسی است.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان به دنبال اختلاف افکنی و حضور کمرنگ مردم در صحنه هستند، گفت: دشمن می‌خواهد اختلاف افکنی کند و باید هوشیار بوده و در مقابل دشمنان ایستاد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به اینکه مردم در ۱۳ آبان در صحنه بودند، بیان کرد: کسانی که موضع‌گیری خود را عوض کرده و یا در هر زمانی یک حرف می‌زنند، در هر سمت و پستی که باشند به مردم موضع خود را اعلام کنند تا مردم بدانند چرا که ما تنها یک پرچم داریم و آنهم پرچم ولایت است.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه در کشور برخی مشکلات داریم و آن را کتمان نمی‌کنیم، اظهار کرد: راه حل مشکلات کشور مانند تورم، وجود مدیران جهادی و انقلابی است و تنها مدیران جهادی می‌توانند مشکلات را حل کنند

وی  به رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان اشاره کرد و گفت: این رزمایش، نمایش اقتدار و صلابت بسیجیان بود و  بسیج هر جا احساس کند که انقلاب و نظام در خطر است، در صحنه بوده و به نقش خود عمل می‌کند.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات