اعزام دانش آموزان مرند به مناطق عملیاتی آغاز شد

اعزام دانش آموزان مرند به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور با اعزام اولین گروه شامل ۲۴۰ نفر آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۴۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند، امروز در آیین اعزام اولین کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور، گفت: کاروان دانش آموزان پسر و دختر مرند، در ۴ مرحله در هفته های آینده به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شوند.

اباذر کاظمی افزود: امروز در اولین مرحله، تعداد ۲۴۰ دانش ‌آموز دختر از مدارس آموزش و پرورش شهرستان مرند به مناطق عملیاتی شمالغرب بدرقه شدند.

وی همچنین با اشاره به اهداف اعزام این کاروان دانش آموزی تصریح کرد: هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان و دانش آموزان با مقاومت و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

کاظمی تجدید پیمان دانش آموزان با آرمان های شهدا و تبیین ارزش های معنوی و دینی را از دیگر اهداف اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور دانست.

وی تاکید کرد: همراه با بازدید از این مناطق، برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده که در طول مدت اسکان برای آن ها اجرا می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در پایان در ادامه از فرهگیان و دانش آموزان دعوت کرد به صورت باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها