خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

اگر ملت ها خواهان حیات واقعی هستند، باید با استکبار مقابله کنند

حجت الاسلام معبودی گفت: اگر شعار مرگ بر آمریکا و مستکبرین را کنار بگذاریم یعنی شعار پیامبران را کنار گذاشته ایم .
کد خبر: ۹۱۸۷۴۲۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی، مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار کرد: انقلاب ایران وقتی رخ داد که دنیا به دوقطبی تبدیل شده بود ولی امروز این دو قطبی با حذف شوروی تبدیل شد به اسلام ناب و جبهه استکبار که این مبارزه ادامه دارد و شدت آن روز به روز بیشتر شده است .

وی با اشاره به اتفاقاتی که در 13 آبان سالهای 43، 57 و 58 رخ داده اذعان کرد: اگر لانه جاسوسی تسخیر نمی شود و اگر سفلرت آمریکا در ایران پا بر جا بود شک نکنید که وضعیت امروز ایران همان بود که در عراق و کشور های جنگ زده همسایه می بینیم و به معنای واقعی چیزی از اسلام ناب محمدی در کشور ما باقی نمانده بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: اگر ملت ها بخواهند حیات واقعی داشته باشند باید با استکبار مقابله کنند؛ امروز صداهایی به گوش می رسید که نباید با استکبار مبارزکرد و شعار مرگ بر آمریکا را نباید سر داد.

وی افزود: مقام معظم رهبری توضیح دادند که مرگ بر آمریکا مرگ بر مردم نیست بلکه مرگ بر ظلم است . استکبار یعنی کسی که به هیچ تعهدی پایبند نیست . شاخص های استکبار تا زمانی که تغییر نیابد و تا هر زمان که تغییر رخ ندهد مبارزه با استکبار ادامه دارد.

معبودی با بررسی شاخص های استکباری اذعان کرد: اولین نشانه مستکبرین عالم خود برتر بینی است، استکبار کسی است که خود را از همه بالاتر می داند و معادله غلطی در ذهن او شکل میگیرد و خود را کدخدای عالم میداند . شاخص دوم حق ناپذیری است یعنی مستکبر میگوید ملت ها حق انتخاب ندارد و حق من هستم و ما میگوییم چه کسی حق دارد !

وی ادامه داد: جنایت یکی از شاخصه های مستکبرین است .اینها کسانی هستند که منطق و فکرشان کشتار است ، شاخصه چهارم فریب گری و رفتار منافقانه است .جالب این است ابوبکر بغدادی را کشتند و به نمایش نگذاشتن این چهره منافقانه است و اسم این را هم حقوق بشر گذاشتند .

مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: مستکبرین عالم تلاش میکنند توده های مردم را تحقیر کنند . این ها همان کسانی هستند که ایران را در مقابله با خود می داند.

وی گفت: زمانی ما شعار مرگ بر آمریکا را کنار می گذاریم که چهره منافقانه آمریکا از بین رفته باشد! می دانید که امام زمان(عج) ظهور کنند اولین کار اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و مستکبرین جهان هستند که مورد برخورد قرار می گیرند، اگر شعار مرگ بر آمریکا و مستکبرین را کنار بگذاریم یعنی شعار پیامبران را کنار گذاشته ایم .
حجت الاسلام معبودی تبیین کرد: امروز در سایه رهبری و توکل و حضور مردم در جایگاهی هستیم که رئیس جمهور آمریکا التماس کند به رئیس جمهور ما که با او یک دست بدهد .ما باید این انقلاب را با هدایت رهبری به دست امام زمان برسانیم و باید همه تلاش خود را در این راه به کار ببریم.

 3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها