جمعی از مسئولین و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش ­آموزی شهرستان بوشهر به مناسبت هفته بسیج دانش ­آموزی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و گفت ­و­ گو کردند.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۲۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

دیدار فرماندهان بسیج دانش ­آموزی با آیت الله صفایی بوشهریبه گزارش بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این دیدار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر تربیت نیروهای جوان مؤمن انقلابی پای کار برای آینده کشور و انقلاب اسلامی تأکید کرده ­اند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار کرد: جوانی یک زمان خاص از زندگی انسان است اما منظور از جوان مؤمن، جوانی است که به خدا، اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام ایمان دارد که البته ایمان خود دارای مراتبی است که لازم است در این زمینه تلاش­ های فراوانی کرد تا به مرتبه ­های بالای آن دست یافت.

وی افزود: جوانان و به ویژه دانش ­آموزان ما لازم است در این زمینه مطالعه بسیار انجام داده و از فرصت ­های مختلف مثل شرکت در نشست ­ها، سخنرانی­ ها و ... استفاده کنند تا بتوانند ایمان خود را بیش از پیش بالا ببرند.

این مقام مسئول تصریح کرد: منظور از انقلابی بودن این است که فرد در جهت ارتقای آرمان ­های انقلاب اسلامی تلاش کند و پای کار بودن نیز به این معنی است که جوان در میدان و صحنه عمل حاضر باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش­ آموزی گفت: در هفته بسیج دانش­ آموزی امسال برنامه ­های مختلفی در سطح مدارس انجام شده است که همه این مراسم­ ها از پوشش رسانه­ ای قابل قبولی برخوردار بوده ­اند و امیدواریم بتوانیم شکوه این برنامه­ ها را در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در 13 آبان به منصه ظهور بگذاریم.

سرهنگ غلامرضا شهابی در ادامه به برنامه­ های فرهنگی بسیج دانش­ آموزی اشاره و اظهار کرد: برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 و راهیان نور و برگزاری یادواره ­های شهدا که هر سال حداقل در 30 مدرسه برگزار می ­شود از مهم ترین برنامه ­های سازمان بسیج دانش­ آموزی برای بسیجیان دانش ­آموز است.

وی افزود: طرح شهید بهنام محمدی که از طرح ­های موفق بسیج دانش ­آموزی و آموزش و پرورش است و در 14 آموزشگاه به صورت آزمایشی اجرا می ­شود، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم اعتکاف، تقویت نخبگان تراز انقلاب اسلامی و شرکت در مراسم ­ها و مناسبت ­های مختلف از دیگر برنامه ­های بسیج دانش­ آموزی است.

در این دیدار یک نفر از فرماندهان واحدهای مقاومت برادر و یک نفر نیز از فرماندهان واحدهای مقاومت خواهر در گفت و گویی صمیمانه دغدغه ­های فرهنگی دانش ­آموزان را با نماینده ولی فقیه در استان مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها