معاون توسعه منابع اوقاف سمنان مطرح کرد:

حمایت سازمان اوقاف از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه وقف و امور خیریه

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه وقف و امور خیریه حمایت می‌کند.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۱۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سید ایمان موسوی فر در دیدار با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد از پایان‌نامه و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری درزمینه موضوعات اعلام‌شده حمایت کرده و نسبت به تدوین آن‌ها اقدام کند.
وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای انجام رسالت و مأموریت‌های خود در نظر دارد از طریق راهکار‌های علمی و کاربردی، حول محور‌های مختلف به تحقیق و پژوهش بپردازد و بدین منظور از کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دعوت می‌کند تا درزمینهٔ موضوعات اعلام‌شده به تدوین پایان‌نامه و رساله بپردازند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تشریح شرایط حمایت از پایان‌نامه تصریح کرد: این پایان‌نامه‌ها باید در راستای اهداف، مأموریت‌ها و سیاست‌های سازمان و در جهت رفع مسائل سازمان بوده و موضوعات مربوط به سازمان می‌بایست در جهت راه‌های جدید برای توسعه و حمایت و یا رفع معضلات عمومی مربوط به سازمان باشد.
وی گفت: پایان‌نامه‌های تهیه‌شده می‌بایست کاربردی بوده و قابلیت اجرایی شدن را دارا باشد و به‌دوراز کلی‌نگری‌ها بوده و بتواند نتایج دقیق و ملموسی ارائه نماید و کلیه مراحل پایان‌نامه از انتخاب عنوان تا دفاع از پایان‌نامه و رساله را با هماهنگی سازمان انجام شده باشد.
موسوی فر در ادامه به میزان حمایت سازمان اوقاف از پایان‌نامه اشاره و عنوان کرد: مبلغ در نظر گرفته‌شده برای حمایت از پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد از ۵ الی ۳۰ میلیون ریال و در مقطع دکتری از ۱۰ الی ۶۰ میلیون ریال می‌باشد که پس از بررسی و تائید پایان‌نامه و رساله توسط گروه پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه و اولویت‌بندی ازنظر محتوا، و پس از دفاع و انجام اصلاحات و ارائه مجلدات و فایل‌های آن از حمایت مالی برخوردار می‌شوند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار