پوستر انیمیشن «شکار نهنگ» با حضور عوامل این اثر در دفتر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان رونمایی در رشت شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۹۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

پوستر انیمیشن «شکار نهنگ» در رشت رونمایی شد+ تصویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, پوستر انیمیشن «شکار نهنگ» با حضور عوامل این اثر در دفتر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان رونمایی در رشت شد.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در این مراسم ضمن تقدیر از عوامل تولید این انیمیشن اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا استان گیلان در تولید آثار هنری و مرتبط با جبهه انقلاب به عنوان الگو شناخته شود.

حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی با اشاره به روحیه چهادی جوانان انقلابی در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیروهای انقلابی همواره با مظلومیت کار می‌کنند تا اهداف انقلاب را محقق کنند و در این راستا تاثیرگذار باشند.

تهیه‌کننده انیمیشن «شکار نهنگ» نیز در این مراسم با اشاره به راهبردهای تعیین شده در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان عنوان داشت: تلاش می کنیم انیمیشن را در استان گیلان به یک هنر صنعتی تبدیل کنیم تا بتوانیم بخشی از اشتغال هنرمندان دیجیتال این استان را تامین کنیم.

حسن صمدی با اشاره به بضاعت بسیار کم اکران سینمای انیمشین، گفت: محصولات جانبی انیمیشن و توجه به آن می‌تواند باعث سوددهی انیمیشن شود و همچنین نباید فراموش کرد که انیمیشن نیاز به حمایت دارد و این باید از طریق ارگان‌های دولتی این حمایت صورت گیرد.

پوستر انیمیشن «شکار نهنگ» در رشت رونمایی شد+ تصویر

کارگردان انیمیشن «شکار نهنگ» نیز در این مراسم اظهار داشت: پروژه انیمیشن کوتاه «شکار نهنگ» که بصورت تمثیل‌وار به ماجرای قحطی و فشار رژیم سعودی بر مردم یمن و تلاش نسل جوان برای آزمودن راه‌های نوین مبارزه با دشمن می‌پردازد، هم اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و به‌زودی فاز تولید، متحرک سازی و در نهایت رندر آن کلید خواهد خورد.

میلاد پسندیده افزود: این اثر با تکنیک سه‌بعدی رایانه‌ای تولید می‌شود و به همین جهت نیاز بود تا پیش از اجرای مدل‌ها، مراحل اتود و طراحی دوبعدی شخصیت‌ها و محیط شهر ساحلی به انجام برسد تا بر اساس آن، گروه مدلسازی و شبیه‌سازی به ساخت حجم‌های سه‌بعدی مبتنی بر سبک و استایل تصویری فانتزی واقع‌گرایانه اقدام کنند.

وی ابراز داشت: برای به پایان رساندن نسخه صفر از این اثر کوتاه و اکران محدود برای دریافت بازخوردها و احیاناً اصلاحات جزئی بنا داریم مهلتی پنج‌ماهه را برنامه ریزی کنیم و در نهایت تیم تولید برای رونمایی از نسخه نهایی این فیلم کوتاه در ابتدای سال ۹۹ تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات