خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نحضرت ابوالفضل(ع) آوج از اعزام 80 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور با عنوان اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۸۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

غلامرضا مهرعلیان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: 80 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرهای آوج و آبگرم به همراه جمعی از مربیان آموزش دفاعی، فرهنگیان، روحانیون و راویان دفاع مقدس در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام می‌شوند.


وی ادامه داد: در این دوره از اردوهای راهیان نور، دانش‌آموزان طی مدت 5 روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، هویزه، اروند و غیره بازدید می‌کنند.


فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج گفت: راهیان نور حرکت بزرگی است که با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت و هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.


مهرعلیان تبیین کرد: زائرانی که به این سرزمین‌ها اعزام شده اند، احیا می‌شوند و امید است که دانش‌آموزان از این حرکت فرهنگی بهره کافی را ببرند.


وی مطرح کرد: با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوائز تلاش شده است که اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.


این مسئول خاطر نشان کرد: انس و علاقه جوانان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اشتیاق نسل جوان به آشنایی با شهدا و دوران دفاع مقدس روز‌به‌روز در حال افزایش است.


5002/انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها