یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ اردبیل روز سه شنبه ۱۴ آبان همزمان با شب شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد خاتم النبیین اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۸۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

یادواره شهدای عملیات والفجر 4 و محله خاتم النبیین اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقان در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ چهاردم آبان ماه مصادف با شب شهادت امام حسن عسگری (ع) با حضور خانواده‌های شهدا و شیفتگان طریق شهادتبعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد محله خاتم النبیین برگزار خواهد شد.

دهقان از تقدیم ۱۳۹ شهید از استان اردبیل در عملیات والفجر ۴ خبر داد و تاکید کرد: استان اردبیل در این عملیات بیشترین شهید را تقدیم ساحت مقدس جمهوری مقدس ایران کرد که شهیدان سردار شاپور برزگر و سرلرشکر خلبان غفور جدی از شاخص‌ترین این شهدا هستند.

وی تاکید داشت: تداوم و استمرار در برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام یک امر لازم و ضروری است و در این زمینه آحاد مردم و مسئولان موظفند تا برگزاری این مراسمات معنوی را تداوم بخشند و در دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تلاش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به شخصیت محوری این یادواره گفت: برگزاری این یادواره با محوریت سردار شهید شاپور برزگر و امیران شهید خلبان ضیاء الدین ذاکر و شهید خلبان غفور جدی در دستور کار قرار گرفته و از عموم هم‌استانی‌ها برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود محفل ما را نورانی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل بیان کرد: یادواره‌های شهدای والامقام باید به عنوان یک فرصت و بستر مناسب برای آشنایی نسل جوان و امروزی با ایثارگری‌های شهدای والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز شهدا باشد که برگرفته از فرهنگ عاشورا است و هر کس خود را با این فرهنگ و معنویت وفق دهد بدون شک سعادت و خوشبختی خود را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهیدان هستیم که باید با حفظ منافع انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدای والامقام راه و مسیر آنان را ادامه دهیم و اجازه ندهیم فداکاری‌ها و خون پاک شهیدان پایمال شود و این مسئله نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان است.

تیزر یادواره شهدای عملیات والفجر 4 و محله خاتم النبیین اردبیل

ارسال نظرات