خبرهای داغ:

شهردار جدید سرخه معارفه شد

در آئینی با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان، امام جمعه، فرماندار سرخه و جمعی از مسئولان مسئولان شهرستانی شهردار جدید سرخه معرفی شد
کد خبر: ۹۱۸۷۳۴۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، در این آئین از تلاش و زحمات دوساله پیوندی شهردار سابق تقدیر شد و مهندس نطنزی به عنوان شهردار جدیدسرخه معرفی شد.

فرماندار شهرستان سرخه در آئین تکریم و معارفه شهردار سرخه با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب در محیط شهری و رضایتمندی عمومی از وظایف شهرداری است گفت: انشاالله دستگاه‌های اجرایی سرخه مساعدت لازم جهت پیشبرد امور در مدیریت شهری با شهرداری داشته باشند تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این شهر باشیم.

در ادامه فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار استاندار ضمن بیان اینکه یکی از آفت‌های ما در بحث مدیریت شهری که در جامعه وجود دارد بحث ثبات مدیریت شهری است اظهار داشت: ان شاالله بیش از پیش شاهد باشیم که مدیریت شهری در استان ما مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهر سرخه به واسطه تردد سالانه بیش از ۲۰ میلیون مسافر و زائر از این مسیر موقعیت استراتژیک دارد و فرمانداری و شهرداری باید به هنر و تلاش خود در راستای اقامت این مسافران اقدام کند که قطعاً باعث رونق اقتصاد این منطقه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان داشت: اقدامات خوبی در شهرستان سرخه در حال انجام است که پروژه بلوار سمنان سرخه و همچنین پروژه گردشگری از جمله این اقدامات است که در حال انجام می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها