خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین اذعان کرد:

کاهش خسارت بحران ها با تغییر دیدگاه های مدیریتی

فرخزاد گفت: با تغییر دیدگاه های مدیریتی و رعایت مسائل پدافندی در تمامی زمینه ها و مدیریت بحران، می توان نقشی تاثیرگذار در کاهش خسارات به هنگام بحران ها داشت.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۴۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، فرخ زاد در همایش پدافند غیرعامل با محوریت پدافند کالبدی و حفاظت از زیرساخت های اساسی که با حضور استاندار و معاون فنی و اجرایی سازمان پدافند کشور برگزار شد، بیان کرد: نقش پدافند غیرعامل در تمامی تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها انکارناپذیر است.

وی گفت: با تغییر دیدگاه های مدیریتی و رعایت مسائل پدافندی در تمامی زمینه ها بالاخص مواردی که دارای مرز مشترک با مسائل مدیریت بحران است، می توان نقشی تاثیرگذار در کاهش خسارات به هنگام بحران ها داشت.

وی ادامه داد: اگر مسائل پدافندی به طور کامل رعایت می شد، امروز بی شک مسائل و بحرانهای طبیعی و غیرطبیعی، مشکلات کمتری داشتند.
معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: استان قزوین در بین دیگر استان ها از حیث رعایت مسائل پدافندی پیشرو بوده است، اما هنوز هم با هدف اصلی فاصله زیادی داریم که برگزاری دوره های آموزشی می تواند روند رسیدن به هدف را تسریع بخشد تا با تاثیر در دیدگاه ها کمترین حادثه و کمترین آسیب را در حملات دشمن و حوادث غیرمترقبه داشته باشیم.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها